صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

پسرک وروجک وشیرین زبون با یه مامان خونه تکونی تو وب وروز عشق مبارک

1392/12/6 23:22
نویسنده : مامان صدرا
318 بازدید
اشتراک گذاری

Click here to enlarge

سلام گرم به دوست های گلم که تو این چند مدت سراغمون رو گرفتن دوستای عزیز من داشتم تو وبلاگم خونه تکانی میکردم واز بلاگفا وارد نی نی وبلاگ شدم به خاطر بعضی از مشکلاتی که تو بلاگفا داشتم واز این جا از دوست عزیزم فرنازجونم  تشکر میکنم به خاطر راهنمایی  وکمک در نی نی وب ما دیگه کامل کامل تو نی نی وبلاگیم دوست های عزیز ما رو دیگه با این نام لینک کنید

وحالا از پسرم بگم که ماشالله هزار ماشالله شیطون تو دل برو شدی که که تو این چند روز مشغول خرید های عیدی هستیم که وقتی بنده ارایش یا جلوی اینه میرم میگه مامان بریم بازار قربون اون بازار رفتنت بشم که تو بازارهم خیلی اذیت میشم وکمر درد میگیرم به جاهای نزدیکی که میریم فقط میتونم کالسکه تو ببرم ولی...........

پسرک من خیلی باهوش شده کار همیشگیشه  که ماشین های کوچک وبزرگ رو پشت سر هم میچینه ورنگاشو میگه(سبز .ابی.قرمز.زرد.سیاه) پسمل گلم دیگه کار خوب وبد واز هم تشخیص میده وقتی کار بدی ویا خطر ناکی انجام میدی اول یه نگاه به من میکنی اگه من گفتم نکن مامان بده واقعا اقایی میکنی حرف گوش میکنی ومنم با اون نگاه معصومت میخوام درسته قورتت بدم .

پ دوست دارم فرشته ی کوچولو  

04300000وقتی که به تو نگاه میکنم

نمیتونم وجود خدا رو منکر بشم

آخه فقط خدا میتونسته

موجودی رو به زیبایی و حیرت انگیزی تو خلق کرده باشه 00500000

پسرم ٢٦ بهمن روز عشق مبارک عشق

پروردگارم سپاسگذارم که مرا مادر کردی تا لذت مادر بودم را بچشم وهر روز بیشتر عاشق فرشته اسمونیت شوم  

 

The day that I'll die, when death replaces birth, I'll recognize angels' faces, 'cus I live with one on earth..

روزی که بمیرم و روزی که مرگ من با تولد عوض بشه (روز قیامت) صورت فرشته هارو خواهم شناخت چون روی زمین با یکیشون زندگی میکردم...

 

تقدیم به عشقم امیر

پسرم عشقم یه دنیا دوست دارم

 

 

16000000چشمانت را برای زندگی می خواهم
 اسمت را برای دلخوشی می خوانم
دلت را برای عاشقی می خواهم
صدایت را برای شادابی می شنوم
دستت را برای نوازش می خواهم
پایت را برای همراهی می خواهم
عطرت را برای مستی می بویم
خیالت را برای پرواز می خواهم
خودت را نیز برای پرستش میخواهم21100000

 

حالا با تمام وجودم میگویم دوستت دارم….08100000

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرناز خاله آرسن جون
30 بهمن 92 16:21
سلام عزیزم ورودت به نی نی وبلاگ مبارک باشه خوشحالم که موفق شدی در ضمن کاری نکردم صدرا جون رو ببوس از طرف من و این آدرس رو لینک میکنم
مامان صدرا
پاسخ
ممنون فرناز جون