صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

این روزهای ما 🧡

1402/12/6 23:04
نویسنده : مامان صدرا
166 بازدید
اشتراک گذاری










صدرایم قشنگترینم چقدر داشتنتون زیباست و من به خاطر همچنین نعمتی که خدا بهم داده هر روز شکر میکنم
این مدتی که نبودم همه چی خوب پیش می‌رفت و چند تا عروسی و مهمونی دعوت شدیم ،تو هم مثل همیشه سرت گرم درس و مدرسه هست
امتحانات دی ماه رو تموم کردی و همه رو خیلی خوب شدی
بهت افتخار میکنم پسر فهیم من
و الان هم تو ماه اسفند هستیم و دیگه از این ماه نگم که خودم عاشق اسفندم
همش بدو بدو و خریدای عید
دیگه دو ماه بیشتر نمونده برا اومدنت داداشت و خیلی بی صبرانه منتظرشی و منتظرشیم

پسرم فقط می‌خوام بدونی که خیلی دوستت دارم خیلی
و من و بابایی برای شاد بودنت هر کاری میکنیم
پسندها (7)

نظرات (1)

آویناآوینا
6 اسفند 02 23:15
چه دوربین خوبی عکس گرفتید
مامان صدرا
پاسخ
خیلی ممنون ❤️
با دوربین گوشی گرفتیم