صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

تولد ۱۲ سالگی شاهزاده ی خونمون 👑

1402/9/23 21:45
نویسنده : مامان صدرا
254 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک قلب 🫀 من

صدرایم قشنگترینم مهربونترینم با درک و فهم ترین پسر دنیا
تولدت هزاران بار مبارکمون باشه نفس مامان
اینو بدون خیلی خیلی دوستت داریم

من خیلی خوشبختم که شما دو تا رو تو زندگیم دارم و برای من تماما کافی هستین

مامان عزیزتر از جانم
از اول حامی و همراهم بودی ولی این چن ماه به کل در وجودم حست کردم میدونی که اگه نبودی این سختی راه رو نمی‌تونستم به تنهایی برم خداروشکر خداروهزاران مرتبه شکر بخاطر بودنت


پدر عزیزم و همراه و همیشگی من و برادر کوچکترم امیر حسین جانم

پسرم داشتن تو بزرگتر نعمت هست برام
و از داشتنت خیلی خیلی خوشحالم

۱۲سالگیت مبارک عشق مامان

دوستتون دارم



دلبندم، جان دلم همیشه بخندی

ما چهارتایمون

قاب عکس سه تایمون





و این چند تا عکس هم بمونه یادگاری از تولد ۱۲ سالگیت نفس مامان
پسندها (3)

نظرات (4)


24 آذر 02 0:38
تولد صدرا مبارک🌹💙
مامان صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارین 🙏❤️
آویناآوینا
24 آذر 02 9:41
وای صدرا چقدر بزرگ شده خاله یادمه اولین بار دیدمش هنوز مدرسه نمی رفت ،ولی شما اصلا نغییر نکردید
مامان صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری خاله ی مهربون❤️
بله از دوستان دیرین صدرا هستین و به همچین دوستای گلی افتخار میکنیم 🙏✨❤️
قربونت برم لطف داری عزیزم 🌸🌸
مامان آیسلمامان آیسل
24 آذر 02 10:33
تولد صدرا جان مبارک...انشالله همیشه شاهد موفقیت هاش باشین...و سال بعد کوچولو رو هم در عکس ببینیم
مامان صدرا
پاسخ
ممنونم مامان دو فرشته کوچولو ❤️❤️
انشالله 🙏🙏
mahsamahsa
28 آذر 02 11:29
صدرا جان تولدت مبارک🎂
انشالله ۱۲۰ ساله بشی💜💜💜
مامان صدرا
پاسخ
خیلی خیلی ممنون عزیزم ❤️