صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

تولدم ؛ شب های قدر؛ و این روزهایمان

1399/2/28 0:15
نویسنده : مامان صدرا
814 بازدید
اشتراک گذاری

صدرای بی نظیرم

وقت طلاست...بارها این جمله رو شنیده بودم اما...از وقتی تو هستی(پاینده باشی مادر) طلا بودنش رو درک کردم

تو شدی تمام دنیای من وبابایی که از داشتنت احساس خوشبختی میکنیم وهرشب تو این شب های قرنطینه ای دوتایی برات کلی وقت میذاریم وباهات عشق میکنیم...شدی ملکه ذهن زندگی ما که برای هرکاری اول به تو بعد به راحتی تو واخر به تو فکر میکنیم اخه تو معنای زندگیمون هستی...

پسرم برکت زندگیم

چقدر خدا مهربونه

که نعمتی به زیبایی تو به من عطا کرده

هر روز و هر ثانیه شکرگزارم بابت داشتنت

زیبای کوچک من دوستت دارم تا ابد

افطاری امشبمون که در کنار عزیزانم خیلی خوش گذشت خدا سلامتشون کنه

شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان هست التماس دعا دارم لطفا در لا به لای دعاهاتون مارو هم یاد کنین 🙏

تولدم ۱۶ اردیبهشت

امیرم؛ عشقم ؛همسرم 

مرسی که هستی

دلگرمی این روزهایم تو و صدراس

نون های من برای افطاری

روزها رو با خوندن کتاب و برنامه شاد میگذرونیم کی ها خسته شدن از این روند و اپلیکشین شاد ؛خودم نفر اولم 😄

تو این مدت هم کتاب راز ؛ و کتاب قدرت رو خوندم که بی نهایت کتاب هایی زیبایی هستن خوندن این دو کتاب خالی از لطف نیست.

افطاری خونه مامان حمیده سه تا فسقلی خوردنی 💗💗💗

الهی قربونت برم پسرم که اینقد شجاعی و هوای رادین رو داری 😚

دیگه حیاطمون شده جای تفریح و گردش و پارکمون پامون رو نمیتونیم از دم در بیرون بذاریم 😥

پسر درس خوان من علاقه زیادی به حل ریاضیات داره تو این مدت ضرب و کسر سال سوم رو هم یاد گرفته👏

به میهمانی عشق دعوت شده ام با کوله باری از امید به درگاهت آمده ام سبد نیازم را به باغ لطف و احسانت به ودیعه می‌گذارم تا اجابت خواهش دوستانم را به تماشا بنشینم عاشقانه هاتون پسند حضرت دوست برای همدیگه در این شب پربرکت قدر دعا کنیم التماس دعا از همه تون

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

پسندها (23)

نظرات (13)


28 اردیبهشت 99 1:34
ای جااانم..تولدتون مبارک😍😍💙 الهی ..افرین پسرباهوش که ریاضی،سوم روهم بلدی😉
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 اردیبهشت 99 3:09
تولدتون مبارک خاله سونیای عزیزم❤❤❤ همیشه شاد باشین🌺🌺🌺
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
28 اردیبهشت 99 4:48
تولدت مبارک باشه مامان صدرای نازنین😘😘 چ عکسای قشنگی جمعتون همیشه شاد و برقرار😘😚
عمه فروغعمه فروغ
28 اردیبهشت 99 12:32
مثل همیشه زیبا و بی نقص نوشتین این پست رو👌 تولدتون مبارک باشه دوست اردیبهشتی من همیشه شاد و تندرست باشین❤ اون کتاب راز رو چند وقت پیش منم خوندم و عالی بود😊 شاد باشین در کنار گل پسری
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
28 اردیبهشت 99 14:27
تولدتون مبارک
千.𝓏千.𝓏
28 اردیبهشت 99 15:13
تولدتون مبارک . همیشه به خوشی 😍😇

28 اردیبهشت 99 15:51
تولدتون مبارک🎂   
مامان آیسلمامان آیسل
28 اردیبهشت 99 20:35
سلام دوست عزیزم...طاعات عبادات قبول حق...التماس دعا.....تولدتون مبارک...سی سالگی هم عالمیه❤️همیشه به شادی و دورهمی باعزیزان❤️ممنون از بابت معرفی کتابها
mahsamahsa
30 اردیبهشت 99 2:15
تولدتون مبارک عزیزم انشالله همیشه با تن سالم ودل خوش در کنار عزیزانتون باشید❤️التماس دعا
نرگسنرگس
31 اردیبهشت 99 14:31
تولدتون مبارک ... همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه
سارابانوسارابانو
13 خرداد 99 17:58
تولدتون‌مبارک باشه مامان صدرای عزیز😘
مامانیمامانی
20 خرداد 99 9:47
تولدت مبارک عزیزجان
مامانیمامانی
8 تیر 99 15:24
تولدت مبارک عزیزم