صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

📚📣

1399/1/19 23:36
نویسنده : مامان صدرا
739 بازدید
اشتراک گذاری

یا لطیف... از دیده برون مشو که نوری وز سینه جدا مشو که جانی آن دم که نهان شوی ز چشمم می‌نالد جـــــــــان من نهانی

کتابِ دوم را اِنتخاب کردَم "بیشعوری"چه کتاب جالبی بود چقدر چیزهای زیادی یادم داد که حتی نمی شود درباره اَش نوشت ولی حتما هرکس باید بخوانَدَش ....فکرش را نمیکردم که در این روزهای قرنطینه ای بدون حد و مرز کتاب خوان بِشَوم مثل گذشته چقدر ذوق خواندن دارم تا کتابی را تمام نمیکردم دست بردارش نبودم...

دارم فکر میکنم این روزهای قرنطینه ای آن چنان هم که فکرش را میکردیم بد نبود ؛ در کنار هم بودن را یاد داد .. یاد داد قدر عزیزانمان را بدانیم ...و از همه مهمتر انسانیت را یادمان داد ...

ممنونم کرونا

معرفی کتاب *بیشعوری*

پسندها (21)

نظرات (18)


19 فروردین 99 23:40
😍😍😍😍 موفق باشین!😍😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
20 فروردین 99 0:06
خداحفظش کنه صدراجون رو😍💖😍💖😍💖
عمه فروغعمه فروغ
20 فروردین 99 1:41
این روزا فقط باید با نگاه مثبت این دلخوشی های کوچیک رو پیدا کنیم و ازش لذت ببریم...لحظه های خوبی داشته باشین در کنار خانواده❤
مامان حوریه
20 فروردین 99 3:18
سلام . عیدتون مبارک. امیدوار سال خوبی داشته باشید

20 فروردین 99 13:45
محمد صدرا را هم خودتان شبیه دزدان دریایی کردید؟
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
20 فروردین 99 15:43
شاد باشین
مامان صدرا
21 فروردین 99 0:51
سلام دوستان ممنونم از نظرات خوبتون🙏بله دوست عزیز صورت صدرا رو خودم طرح کشیدم 🌻🌻
مامان صدیقهمامان صدیقه
21 فروردین 99 2:39
چ خوب ک بازم کتاب معرفی کردین🌺 کتاب کوری هم خوندنش تو این شرایط خالی از لطف نیست وسبب میشه خودمونو جای شخصیت هایی بزاریم ک قرنطینه ن و قدر بودن تو خونه خودمون و شرایط فعلی رو بدونیم
نرگسنرگس
21 فروردین 99 13:59
کتاب خیلی خوبیه 👌👌👌👌  
mahsamahsa
21 فروردین 99 14:12
خیلی خوبه که تو این روزها کتاب خوندن رو تو برنامه مون قرار بدیم ممنون از پیشنهادتون💚
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
22 فروردین 99 0:26
چه عالی منم بعد مدتها این مدت یه کتاب خوندم خیلی وقت بود کتاب نخوده بودم 
مامان صدرا
23 فروردین 99 9:29
خواهش میکنم دوستان هر کتابی که براتون مفید اومد لطفا معرفی کنید دوست گرامی ممنونم بابت معرفی  کتاب کوری خیلی شنیده بود حتما مطالعه میکنم 🌹🌹🌹
مامان منيرمامان منير
26 فروردین 99 8:13
سلام عزیزم  کنار هم شاد باشید و موفق واقعا چه حالی میده کتاب خوندن
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
1 اردیبهشت 99 7:58
عجب گریمی😀👌👌 شاد باشید و سلامت کتاب جالبیه👌👌
هلیآهلیآ
1 اردیبهشت 99 19:08
سال نوی شما هم مبارک  امیدوارم کنار هم سال و خوب و خوشی داشته باشید💐
کیان و نیکاکیان و نیکا
22 اردیبهشت 99 21:59
سلام صدرا جون بعد مدتها من برگشتم
مامان صدرامامان صدرا
12 تیر 99 12:19
خوش اومدی عزیزم حتما بهتون سر میزنم😙
طاهرهطاهره
12 بهمن 99 1:06
واقعااین کتابه عالیه