صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

واژه نامه صدرا در 19 ماهگی

1392/4/21 22:20
نویسنده : مامان صدرا
203 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام بر شیرینی زندگیمقلب

سلام به همه هستی امقلب

سلام به صدرا جونیمقلب

نازنین پسرم میخوام برات بگم در آغاز بیست ماهگیت از زندگیت چقدر شیرین و بانمک کلمه ها رو میگیماچ

اینقدر این شکر پاره هایت خوشمزه و شیرینه که دلم می خواد موقع حرف زدنت بخورمتماچ

روز به روز که بزرگتر میشی دلم میخواد بیشتر باهات باشم... هر روز وابستگی و دلبستگی ام بهت بیشتر و بیشتر میشهماچ

اینقدر این روزهااا بازی کردن با تو و بودن در کنارت بهم آرامش میده که نمی خوام لحظه ای این ثانیه ها رو از دست بدمماچ

قبلا به خاطر بعضی از کارهات عصبانی میشدم و دعوات می کردم اما الان واقعا حتی بدترین کارها رو که میکنی نمی تونم دعوات کنم... اینقدر دلربایی میکنی که روز به روز عاشق ترت می شمماچ

این روزهااا وقتی ازت می پرسم عشق مامان کیه میگی:صدرا

میگم عمر مامان کیه میگی:صدرا

میگم نفس مامان کیه میگی: صدرا

میگم خوشگل مامان کیه میگی: صدرا

میگم روح و نفسم کیه میگی: صدرا

میگم اسمت چیه؟ میگی: صدرا

من فدای تو صدرا نازم بشم با صدرا گفتنات... (انشاءالله خود خدا نگه دارت باشه کوچولوی من)

حالا برخی از کلماتی که به زبون شیرین خودت میگینیشخند

بابابابا

مامان  مامان

 

آبآب

صدرادننا

آچارآچار

نی نی نی نی

 

 


دستدس

 

 

ساعساعت



 

نانایهر نوع آهنگی نانای می باشد

چاچایی

 

چوشوچوب شور

 

گُگل

 

دودوغ

اَمومحموم

ماماست

به بههر چیز خوردنی

 

سوسوپ

 

ددرگردش بیرون

شَشاشلوار

 

 

آگال یا آگالیآشغال یا آشغالی

 

کوکاخودکار

کاکاکاکائو

 از اعداد هم دو سه چار شی  رو میگی

 

پسندها (1)

نظرات (1)

محیا :-)
2 مرداد 96 16:24
قربون اون حرف زدنت
مامان صدرا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونش