صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

دلتنگی های مامان

1392/4/24 22:21
نویسنده : مامان صدرا
230 بازدید
اشتراک گذاری

سرم پسمل خودم تمام هستیم داروندارم نفسم عشقم صدرا نازم امروز دلم گرفتهتنهای تنها بابایی رفته مهمونی برا صرف شام وگل مامانی مثل هر شبش ساعت 9/30 خوابیده ومن عاشق مردام <صدرا وامیر> امروز از صبح تنها بودیم بالاخره بابایی مارو امدن عصر بردن پارک که تو به کلی با خودت توپ بازی کردی چون با هیچ بچه ی بازی نمیکنی گلم وقتی میان کنارت بدوبدو پیشم میای در ضمن تصمیم گرفتم تا بذارمت مهد تا یکم اجتماعی ومستقل شی که نرفتی  و اینم به خاطر لجبازیهات وشلوغیات

 

گل من در استانه 19 ماهگیت وورود به 20 ماهگیت هستی منم که همیشه نگران وزن وغذا وشیرت هستم ودیگه به خاطر این نگرانی مرکز بهداشت هم ما رو شناخته اما وزن این ماهت 13/700وقدت 87ودور سرت 50 خوب رشد کردی گلم راستی وزن اضافه هم داری ولی من میخوام پسملم تپل مپل باشه راستی یه فکری هم برا عکسات کردم  که فضا بگیرم کمک از عمو تا عکستم بزارم

گل من دل گرفته به خاطر اینکه پیشم نیستی وخوابی

گل من دلم گرفته به خاطر اینکه وقتی سرت داد میزنم شبا خوابم نمیگیره

گل من دلم گرفته به خاطر اینکه میتونم برای تو مادر خوبی باشم یا نه؟

گل من دلم گرفته گرفته گرفته .................

تنهاییم تنهایم نذار که تنهایت نم گذارم

پسندها (1)

نظرات (0)