صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

در استانه 19 ماهگی ودومین استخر گل پسری

1392/4/18 22:16
نویسنده : مامان صدرا
199 بازدید
اشتراک گذاری
گلم تمام وجودم به علت مشغله ی کاری که داشتم نتونستم وبلاگم رو سر وقت اپ کنم 2 روزه که از استخر امدیم گل من وقتیکه به استخر میری تمام دارو ندارت اب میشه

اولش که تو پذیرش ازت سوال میکردن راجع به پوشک و جیش اصلا خوشت نیومده بود

بعدشم که باید کفشهامون رو تحویل میدادیم تو کفشت رو نمیخواستی بدی که مسئولش نایلکس داد و اجازه داد کفشت رو بیاریم تو  

تا وقت لباس عوض کردن هم هنوز دوست نداشتی و از محیطش میترسیدی ولی وقتی رفتیم تو اب و تیوپت رو دیدی خوشحال و خندون شدی اولش تو خیلی کم عمق حدود 20 30 سانتی نشستیم و اب بازی کردیم ولی کم کم شجاع شدی و هی میگفتی بریم جلو فقط اب بازی میکردی خاله هم نوه ی گلش رو اورده بود به کلی با فرهام بازی کردی راستی نازم تخته اموزشی رو گرفته بودی و به هیچ کس نمیدادی حتی به من و با اون شنا میکردی بعد استخر تو خیلی خسته وگرسنه بودی منم تورابردن خونهی ماما جون با هزار مکافات شیرت و خوردی بعد غذا بهت دادم بعد اونجا با مامان جون رفتیم پارک سر کوچه مون و از اونجا برگشت با بابا جونت و شب وقت خواب                                      تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com                                                             گل من در استانه ی 19 ماهگیت هستی وروز به روز بزرگ وبزرگ میشی صدرا پسر نازنینم این روزها شیطون شدی خیلی بازی گوش شدی از ترس شلوغیهات نمی تونم جایی برم  چون تو به مراقبت کامل نیاز داری حتی بیشتر از نوزادیهات این روزها گل من کم غذاشده خوب بضی از غذا ها رو به ترجیح خود دوس نداره فقط میگو کباب ماهی و....دوست داره ومنم براش اماده میکنم امروز 56 تیر ه که ما3تیر رفته بودیم استخر که مصادف با تولد بابا جون بود تبریک از طرف من وصدرا بابایی تولدت مبارک 100 سال دیگر عمر کنی دوستت داریم پدر جان.خلاصه روز های با تو بودن با رنگها وشکل های مختلف در حال گذرندامیدوارم روزهای خوبی را در پیش رو داشته باشیم  تنهایم با وجود تو به پایان رسید عشق من صدرا پسر وروجکم
 
پسندها (1)

نظرات (0)