صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

بزرگ شدی پسر

1394/9/9 18:00
نویسنده : مامان صدرا
669 بازدید
اشتراک گذاری

مشغولم....مشغول روزمرگی های آشپزخانه ی عزیزم...پیشنهاد بازی می دهی..باید جوری سرگرمت کنم که به کارهایم برسم...

_برو عروسک پوه رو بیار باهاش بازی کن...ببین داره صدات میکنه!

و به جای پوه حرف میزنم! صدرا صدرا...

می دوی سمت اتاق..برمیداری و می آیی همان حوالی من...

من هم مراقبم که حواسم به بازیت باشد..به پوه..چون من زبانش هستم!

ساعتی بازی می کنی..و من ساعتی زبانِ پوه می شوم...بجایش کمک می خواهم..بجایش هیجان می دهم..بجایش گریه میکنم و تو خوشحال از همبازی دوست داشتنی ات!

یکهو کاسه و کوزه را بهم میزنی..پوه را پرت می کنی و خودت را روی زمین می اندازی و شروع میکنی به مثلا گریه...

_مامان پوه که واقعی نیست! الکیه...تو بجاش هی حف میزنی..من اینجوری دوس ندارم...باید پوه واقعی باشه...باید خودش راه بره...خودش حف بزنه..اینجوری اصلا خوب نیست..خوش نمیگذره!

منتعجب هیچ نداشتم بگویم...فایل های مغزم رو باز کردم و به زور گفتم...اشکالی نداره بیا با من بازی کن من که واقعیم...

گفتی:_اشکالی داره...ولی باشه بیا باهم بازی کنیم!

خدایا ما عجب بچه هایی بودیم..من تا وقتی ازدواج کردم هنوز فکر میکردم روزی یک آدم کوچولو می بینیم..مثلِ ممول! و اینها سه سال وخورده ای  دنیا را واقعی و الکی می بینند!

یادم آمد وقتهایی که کارتونِ پویای به ظاهر محترم، مناسبِ سن تو نیست و می گویم: صدرا اگه ترسیدی نبین...کانال رو عوض کنم..سی دی برات بذارم..

جوابم این است..._نه مامان اینا الکین..واقعی نیستن..کارتونن!!!!!ابله

 

پسر گلم تو این عکس دوندونت عفونت کرده ولب وصورتت پف کرده فدات شم که خیلی اذیت شدی.

پاستیل کوچولو اینم عکسی که بعد کوتاهی موهات ازت گرفتم دوستت دارم نفسم  عاشق مرد بودنت هستم .

پسرم الانم که دارم این پست رو برات میزارم سرما خوردی  کنارم خوابیدی فدات شم که از دیشب  اسهال واستفراغ امان نمیده صبح هم بردم دکتر که برات دارو نوشت  انشالله با خوردن داروهات به  زودی خوب شی گلکم

 

پسندها (13)

نظرات (5)

مامانی گیتا جون
10 آذر 94 10:31
ان شاا... بهتر بشی
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خانومی
مامانی رسا گل پسر
11 آذر 94 19:08
عزیزم صدرا جون خاله نبینه که مریض شدی گلم ،ایشالله زود زود خوب میشی دندونت خوب شده خاله ؟خیلی نگران شدم مواظب مرواریدای قشنگت باش سونیا جون تو این فصل سرما خوردگی خیلی بد میشه رسای منم دو سه باری سرما خورده تا می خواد خوب بشه دوباره سرما میخوره باید تو این فصل مواظب بچه ها باشیم امیدوارم گل پسری زود خوب بشه
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله جونی لطف داری ممنون عزیزم بابت نگرانیت ولی تعداد زیادی از دندونای صدرا پوسیده شده خدا کنه تا 7 سالگی دوم بیاره تا دندونای شیریش خود به خود بیافته صدرا جونم زیاد سرما نمیخوره وقتی هم میخوره دیگه نگو ونپرس داره خاله فدای رسا جون بشه که ماشالله خیلی نازه
مامان مهراد
12 آذر 94 9:50
سلام سونیا جون. واقعا بچه های این دوره خیلی خیلی با هوش اند. اخی الهی صدرا جون چقدر اذیت شده بخاطر دندنش. یادمه پارسال هم یه بار از این مریضی ها که داخل دهن متورم میشه گرفته بود. بچگی . امیدوارم سرماخورگی اش هم زودتر خوب بشه. حتما براش اسفند دود کن و صدقه بده. ماشاله بچه درشتیه و خیلی به چشم میاد.
مامان صدرا
پاسخ
سلام مهری جون خوب هستین مهراد جونم خوبه اره واقعا خیلی باهوشن اره تقریبا همین موقع ها بود ممنون که همیشه هستی وپیگیری میکنی واقعا نمیدونم اگه یه روز به وبتون سر نزنم احساس دلتنگی میکنم اینجا یه مکان مجازیه ولی دوستیمون واقعیه چشم حتما دوست عزیز مهراد جونمو ببوس
مامان مهری
12 آذر 94 9:53
پیشاپیش تولدت مبارک صدرا جون.
مامان صدرا
پاسخ
مــــــــــــــــــــمــــــــــــنـــــــــــون خاله جونـــــــــــــــــــی
مامان دخمل طلا
15 آذر 94 20:48
صدرا متولد چه سالیه؟؟؟
مامان صدرا
پاسخ
سال 90 وآذر ماهی