صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

زیباترین آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زیباترین پایان با تو ام

1394/9/5 17:59
نویسنده : مامان صدرا
1,186 بازدید
اشتراک گذاری

 

همسر خوبم با وجود پر مهرت و نگاه گرمت دنیایی از پاکی و صفا برایم به ارمغان آوردی
خوب من برای توصیف مهربانی‌هایت واژه‌ها یاری نمی‌ دهند ، چرا که تو خود قاموس مهربانی هستی و من خوشحالم که سالی دیگر بر عمر زندگی مشترکمان افزوده شد …

عزیز دلم 87.09.05 سالگرد عروسی من و بابائی بود و حالا هشتمین  سالیه که این روز قشنگ رو داریم با تو فرشته ی کوچولومون جشن می گیریم دوستون دارم بهونه های زندگیم

شنیدم دوست داشتن از عشق برتر است حالا میتوانم کاملا ابن جمله را درک کنم

چون تا قبل از ازدواج عاشقت بودم اما حالا چون کودکی وابسته به مادر

دوستت دارم و از بودنت لذت میبرم .


همسر عزیزم آهنگ صدایت زیبا ترین ترانه زندگیم
نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است
پس با من بمان تا زنده بمانم ،

پسندها (7)

نظرات (6)

مامانه شایلین
6 آذر 94 10:24
سونیا خانوووم تبریک میگم عزیزم سالگرد ازدواجتون رو ایشالله 80000000 سالگرد ازدواجتون عزیزم مهربوووووونم دوستتون داریم یه بوس گنده از طرف شایلین و مامانش به خاله سونیا جونم
مامان صدرا
پاسخ
مرسی فدات شم عزیزم قربونتون ما هم دوستتون داریم
ترنم
8 آذر 94 7:41
هشتمین سالگردتون مبارک
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خانومی
مامانی گیتا جون
8 آذر 94 7:50
سالگرد پیوندتون مبارک
مامان صدرا
پاسخ
مرسی گلم
مامان زهره
10 آذر 94 10:06
سلام سونیا جونم سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم به امید روزی که در این وبلاگ جشن سالگرد150 سالگی ازدواجتون رو به ثبت برسونید وروزهای بی نظیری رو در کنار هم سپری کنید روزگار بر وفق مرادتون ومبارک باشه
مامان صدرا
پاسخ
ممنون زهره جون بابت دعای خیرت اریا جونمو ببوس
مامان مهری
12 آذر 94 9:51
سالگرد با هم بودنتو مبارک. امیدوارم سالیان سال کنار هم خوش باشین و خوشبختی صدرا جون رو ببینید.
مامان صدرا
پاسخ
مرسی مهری جونم فدات شم لطف داری
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
14 بهمن 96 15:38
هشتمین سالگرد ازدواجتون مبارک امیدوارم سالیان سال کنار هم خوش باشین