صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

صدرایم چهار سالگیت مبارک

1394/9/19 15:44
نویسنده : مامان صدرا
898 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره

dfhxfgh

 

روز میلاد تو,معراج دستهای من است؛

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر میگویم...

تو چهار ساله شدی نفسم؟!

چه ارام...

چه خوش...

چه باعظمت...

خدایا چقدر دوستم داری...ممنون...

صدرایم؛ چهار سال پیش چنین روزی پر بودم از انتظار....برای دیدن روی ماهت

خوابم نمی برد...تا ساعت عاشقیمان!

و امسال...باز هم خوابم نبرد...

هنوز منتظرم...و این برایم عجیب است...

صدای نفسهایت رو میشنوم...بویت مستم کرده...هر چندثانیه یکبار نگاهت میکنم...

همین الان صدای اذان امد...

برایت دعا کردم...در چهارمین روز میلادت...

چه حس و حالی دارم...باز هم چشمهایم خیس شد...

به بزرگی مهربانم قسم....این چند روز فقط به خودم...تو...زندگیمان...امیرم....فکر کردم...

هیچ حرفی برای گفتن نیست و هزاران حرف ناگفته...

فقط بدان تمام هستی ام به نفسهایت بند است...

تو ارام جان مایی...

مادریم..پر بود از لحظه هایی که فقط تو خلقش کردی...خالق کوچک...لحظه هایی با تمام احساس های دنیا!

شکر برای بارداریم...

شکر برای بدنیا اوردنت...

شکر برای سلامتی ات...

شکر برای شیره ی جانم...

شکر برای احساس بکر مادری ام...

شکر برای بالندگی ات ماه زندگی ام...

تولدت مبارک فرشته ی من

fthdfh

 شکلکهای جالب آروین

 

بیا شمعا رو فوت کن که 100 سال زنده باشی

 

بادا بادا بادا تولدت مبارک

شادا شادا شادا تولدت مبارک

Valentine smiley 083Valentine smiley 083Valentine smiley 083

Valentine smiley 153Valentine smiley 153Valentine smiley 153

dfgh

بگو بدونم یکی یه دونه ای بلا

یادت میاد اون روزا و اون شبا

اونقده بودی اینقده شدی ناقلا

کوچولو بودی بزرگ شدی  ماشالله

er

sdfh

فغع

 

پسندها (11)

نظرات (13)

مامانش
20 آذر 94 13:26
تولدت مبارک آقا صدرا هزار ماشالا ایشلا همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه عزیزم.
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون
✿ ماMے jوטּ✿
20 آذر 94 14:46
ســـلام دوست عزیـــز اول تبریک عرض میکــــنم تولد گل پسرتون رو 🎆🎈💖💖🎂💖💖💞🎈🎆 Happy 💋‍ Birthday انشالا عمر پر خیــر وبرکتی داشته باشه درکنار شما خانواده عزیزش وممنون بخاطر حضورتون در وبلاگ منو نگـــارم بازم منتظر حضورتون هستیم سرفراز باشید 🌷🌷🌷
مامان صدرا
پاسخ
ممنون دوست عزیزم بابت دعای خیرت متشکرم چشم حتما که میام خانومی
مریم
20 آذر 94 23:58
تولدت مبارک صدرا جون چه تولد زیبایی صد و بیست ساله بشی مرسی به ما سرزدین
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله جونــــــــــــــی
مرضیه
22 آذر 94 8:24
تولد صدرا جون مبارک باشه انشا... صد و بیست سالگیشو جشن بگیرین
مامان صدرا
پاسخ
مرسی مرضیه جون
مامانی گیتا جون
22 آذر 94 10:13
تولد مبارک آقا صدرا الهی 100 ساله شی نه 120ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی
مامان صدرا
پاسخ
مرسی گلم فداتون لطف دارین
مامان الی
22 آذر 94 10:37
صدرا عزیزم 4 سالگیت مبارک انشالله تولد 120 سالگیت مرد کوچیک و دوست داشتنی
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خاله جونـــــــــــــــــیلطف دارین
مامانی گیتا جون
23 آذر 94 10:45
با افتخار لینک شدین
مامان صدرا
پاسخ
مرسی
مامان وبابا ستیلا
23 آذر 94 13:17
با سلام.خیلی سپاسگذاریم از اینکه برامون نظر گذاشتید.
مامان صدرا
پاسخ
خواهش میکنم دوست جونم
کیان
24 آذر 94 9:44
صدرا جون تولدت مبارکراستی اون نینی کوچولو کیه آبی تنش کردید هنوز نمیتونه بشینه
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله جونی برادر زاده مه عزیزم
مهدیه مامان تبسم
25 آذر 94 9:23
سلام از اینکه به ما سر زدید ممنونم تولد صدرا جون مبارک باشه
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خانومی
خاله امیرحسین
25 آذر 94 14:26
سلام صدرا جون با تاخیر زیاد شرمندگی تولدت مبارک باشه انشا.. سلامت و سربلند سالهای سال در کنار خانواده زندگی کنی دست خدا نگهدار و یارت
مامان صدرا
پاسخ
خواهش میکنم خاله جونــــــــی مرسی دوست مهربونم
مامانی ساره
27 آذر 94 19:00
تولدت مبارک عزیزم البته ببخشید با 10 روز تاخیر انشاءالله همیشه سلامت و شاد باشی گلممممممم
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله جونی خواهش میکنم روی ماه ساره جونو ببوس
مامان آیلا
19 دی 94 10:40
صدرا جونی تولدت مبارک(با تاخیر) همیشه زیر سایه بابا و مامان جون باشی
مامان صدرا
پاسخ
مرســـــــــــــــــی دوست مهربونم