صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

روزهای پاییزی

1394/8/18 15:48
نویسنده : مامان صدرا
849 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

برای دوست داشتنت قند عسلم دلی دارم به وسعت دریا ....نگاهی آرام به حجم آسمان و صدایی

رساتر از پریشانی بادها....

تو در کنارم می بالی و اوج می گیری و من دستانم با لمس دستانت سرشار از آرامش می شود

زیباترین خاطره هایم این روزها در کنار تو رقم می خورد....

تو و تمامی شیطنت هایت،تمامی شیرین زبانی و حتی اخم هایت....

با حضورت من بهترین مادر دنیا هستم و البته عاشق ترین.....

 

...سلام پسرم قند عسلم عشقم نفسم امیدم صدرایم

روزها وساعتها وحتی ثانیه ها به لطف تو وروجک چنان در حال گذر است که بعضی وقت ها خودم کم میاورم  از اول صبح در حا ل بازی وشیطنت وبخور وبریز حالا این جا کسی هست که بگه تنهام دلم گرفته نــــــــــــــــــــــــــــــه؟

این روزها خیلی پسر شیطون وتودل برو کمی نق نقو تشریف داری تو اول پاییز دو بار سرما خوردی که خفیف بود وتا حد ابریزش بینی وسرفه که چند روز طول کشید تا خوب شی .هر هفته جمعه ها برنامه داریم و3 نفره میریم گردش ولی جا های سر پوشیده بازیکده میر داماد ولاله پارک وفرشگاههایی از امسال اینا که برا تو خوش بگذره  .

صدرا جونم علاقه شدیدی به نقاشی ورنگ امیزی داری که برات کتاب ودفتر خریدیم که تو خونه با هم کار میکنیم رنگ امیزیتم که حرف نداره .

نوشیدنی ها اسنک ونوشابه دوست داری که منم اصلا موافق نیستم وخیلی عذاب وجدان میگریم وقتی میخوری .

عاشق چیپس هستی لواشکم که تو رده اول قرار داره وقتی از ماشین پیاده میشم برات شیر بخرم میگی مامان لواشک یادت نره هـــــــــــــــــــــــــا.....

عاشق شکلاتی که تو خونه قدم زنان میری بر میداری ومیخوری خلاصه اینو بگم که تنقلات خیلی دوست داری ولی بجاش غذاتم میخوری که از این بابت خیالم راحته پسرم دوست داری برنج وبا نون بخوری که اون موقعس که قربون صدقه ت میرم وعاشق مرد بودنت میشم .

خلاصه زندگی خیلی شیرین شده وهمه چی ارومه جز شما:انقدر شیطون شدی که گاهی وقت ها کم میارم ساعاتی در روز هم   میری خونه مامان حمیده طبقه اول که با عمه هانی  ماشین بازی کنید باز ی تو خونه اونا خیلی بهت lمیچسبه فقط اون موقع س که از خستگی یه نفس عمیق میکشم وبعد از نفس کشیدم فقط وفقط دلتنگت میشم .دوستت دارم عشق همیشگیم

 

حرفهای بامزه:

  • صدرا با دایی داداشیش  امیرحسین دعواش شده بودو من داشتم نصیحتش میکردم که دیگه اینکارو نکنه، رو به من میگه اشتباه کردم دیگه در موردش صحبت نکیمچشمک
  • صدراداره عکساشو نگاه می کنه به یکی از عکسا که کی می رسه میگه این عکسه خوبه ولی موهام خوب نیوفتادهقه قهه
  • صدرا میگه مامان چرا استخون داریم؟ میگم که بتونیم راه بریم ، میگه آهان اگه استخون نداشته باشیم له میشیم مثل ژلهتشویق
  • چند روز پیش صدرا بهم میگه مامان خیلی وقته نرفتی ارایشگاه ، موهاتو رنگ کنی برو پیشش خودتو خوشگل کن من هم میرم خونه مامان جون ایناخندونک
  •  

 

 

پسندها (12)

نظرات (9)

مامان کتایون
18 آبان 94 18:22
عاشقتم کپل مپلی خالــه
مامان صدرا
پاسخ
فدات شم عزیزم روی ماه شایلین جونمو ببوس
مامانی
18 آبان 94 19:17
ماشالله چقدرآقاشده مامانی بابت داشتن چنین پسرگلی تبریک میگم بهت
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله جونی لطف داری
مامانه شایلین
19 آبان 94 15:00
سونیا جون شما هم لینک شدید
مامان صدرا
پاسخ
مرسی گلم شما هم با افتخار لینک شدید شایلین جونمو از قول من ببوس
مامان مهری
20 آبان 94 8:39
سلام. ای جونم. آذر ماهی مون رو قربون.
مامان صدرا
پاسخ
سلام مهری جون خوبی خدا نکنه ولی ما اینیم دیگه مهراد گلمو ببوسسس
مریم
20 آبان 94 22:22
هزار ماشالله. خدا حفظش کنه پسرگلی رو
مامان صدرا
پاسخ
ممنون مریم جون ارین جونمو از قول من ببوس
رضا
23 آبان 94 9:33
سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم فال نیکو مال وافر حال خوش اصل ثابت نسل باقی تخت عالی بخت رام سلام ما شا الله به اين گل پسر ، خدا حفظش كنه ببوسينش از طر ما
مامان صدرا
پاسخ
مرسی دوست عزیز چشم حتما شما هم گل دختر مونو ببوسین
مامانی ساره
26 آبان 94 9:38
الهییییییییییییی چه بزرگ شده ماشاءالله چقدر بامزه بود حرفاش مخصوصا آرایشگاه نرفتی!!! و دیگه در موردش صحبت نکنیم کلی خندیدم
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله جونی لطف داری
آرزو مامانی رسا گل پسر
2 آذر 94 23:07
سلام به صدرا جون ومامان سونیای گل عکسای پاییزی تون خیلی قشنگ بود صدرای نازم که مثل همیشه با ژستای مردونش دلمونو میبره عزیز دلم الهی که همیشه سلامت باشی
مامان صدرا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
ترنم
8 آذر 94 7:43
ماشاله به این پس خوشگل و تپل دوست داشتنی
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خاله جونی لطف دارینامیر مهدی رو از قول من ببوسش