صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

اخرین پست سال 93

1393/12/21 14:40
نویسنده : مامان صدرا
696 بازدید
اشتراک گذاری

** چه پرشتاب اند

ساعت ها در روز ، روزها در ماه و ماه ها در سال و سال ها در عمـــــر ....**یادش به خیر به روزهایی که منتظر امدنت بودیم یادش به خیر به روزهایی که  منتظر شور وهیجان اولین تولد واولین تکاملت بودیم یادش به خیر به روزهایی که در غم وشادی ودر بیماری کنار هم بودیم وهستیم( امین )

امدم بگویم سه سال وسه ماهگیت مبارک

فدای تو مادر

بند بند وجودم به یک نفسِ تو بند است! همان نفس بیسکوییتی و شیری ات!

خدایم ، مهربانم...بی نظیرم...

صبرم را بیشتر کن....در برابر سیر تکامل این کودک...از هر نظر...کودکم می خواهد قدمهای بزرگتر بردارد...نکند مانع شوم...نکند عشقم دست و پایش را ببندد....می خواهم رها باشد...بالنده تر از همیشه باشد....نکند عجله کنم....نکند....

خدایم همــــــه چیز را به تو میسپارم....

پسر دوردونه ی خودم داره اخرین ماه از سال 93 رو با شیرینی هرچه تمام تر به پایان می رسونه پسر م علت دیر اپ کردنم مشغول خونه تکونی وخریدای عیدی و ...........بودم پسر عزیزم فکر کنم  اخرین پست این سالمون باشه ناز دونم امسال تصمیم گرفتیم عید بریم تهران خونه عمه بابایی (که از مکه میان )چند روز واونجا باشیم 4و5 بیایم تبریز که یه خبر خوشحال کننده دارم اونم تو اولین پست 94 میگم وقراره خاله ی بابایی هم که5 فروردین از مکه بیان وحالا دیگه مشغول مهمونی وکارای گشت وگذار میشیم و...............

 

بفرمایید عکسای عسلک

تو این عکسایی بالایی تازه از حموم در اومدی وموهات خیس ولپت قرمزی

فدای لپهای قرمزیت

 

این عکس هم مربوط میشه به کنار وگوشه های خونه تکونی بنده تقریبا دوهفته ی تو وسط خونه زیر اندار پهن کردیم تا فرشا مون بیان.

 

این برفم فکر کنم اولین واخرین برفی بود که امسال بارید.

ولی تعطیلی مدارس خیلی به ما چسبید .

بفرمایید این از لباسای عیدی شازده کوچولو که بر خلاف سال های قبل زیاد دنبالشون نگشتم

واصلام طرفای بازار ووسطای شهر نرفتم همون از یاغچیان وولیعصر و مراکز خرید شهریار وایل گلی خرید کردم .

لباس تو خونگی وراحتی (ولی ورزشی انتخاب کردم)

این سویشرت وجوراب وکلاه و.....رو مامان فاطی برات عیدی خریده .

این کفشا هم پسند باباییه که من زیاد پسند نکردم به خاطر بابایی خریدیم که تو انتخاب خریدات سهمی داشته باشه وناراحت نشه محبت

این هم از هدایای چهارشنبه سوریت

ماشین فلزی دومی هدیه مامان فاطیه برا چهارشنبه سوریت

عزیزم مبارکت باشه انشالله به خوشی وسلامتی

روزها به کامت باشه

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (10)

مامان پریسا جوووووون
21 اسفند 93 15:27
سلام مامان مهربون و دلسوز خوبی وبلاگت حرف نداره. شیکه. من هر از گاهی سر میزنم باعث افتخار ماست سایتت توی سایتمون ثبت کنی. اینم ادرس http://undone.rozblog.com تا الان 149 مامان سایتش ثبت کرده. مامان مهربون منتظرتما
مامان صدرا
پاسخ
ممنون بابت لطفتون
مامانی ساره
22 اسفند 93 7:00
انشاءالله که سال خوبی در پیش رو داشته باشین و لحظات به کامتون باشه مواظب خودتون و صدراجون گلمون باشین
مامان صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارین به همچنین روی ماه ساره جونمون از قول من ببوس
تبادل لینک با دوستانم
22 اسفند 93 13:23
یه وبلاگ طراحی کردم و تمام کسایی که وبلاگ خوب و باحال دارند رو دعوت به تبادل لینک کردم . از تو هم دعوت می کنیم به جمع ما بیای ما منتظرتیم زوووووود بیا وبلاگت توی وبلاگای باحال و پربازدید ثبت کن
دیجیتال آرت
22 اسفند 93 13:39
سلام عید امسال را با خرید تقویم مخصوص کودک خود شروع کنید بهترین یادگاری برای کودک شما با پرداخت فقط 1000 تومان و خرید 6 تقویم سال 94 شما میتوانید به راحتی عکس کودک خود و خودتان را بدون دوربری تصویر در کادر قرار دهید این فایل به صورت پی ان جی بوده و به راحتی در فتوشاپ قابل ویرایش می باشد. http://dgartshop.sellfile.ir/
مامان طاها و رها
25 اسفند 93 7:58
یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد. سالی پر از مهر خداوند باتون آرزومندم
مامانی رسا گل پسر
25 اسفند 93 15:54
صدرا جون لباسهای عیدت مبارک ایشالله باتن سالم بپوشی آقا پسر دست مامان فاطی هم درد نکنه کادو هاش خیلی نازن . دوست گلم سال خوبی رو براتون آرزو دارم . شما عید میاین سمت تهران ایشالله خوش بگذره ماهم به امید خدا میایم سمت تبریز تا عید و کنار خونواده هامون باشیم امیدوارم برا همه خوش بگذرهبه ما هم سر بزنید لطفا نظر یادتون نره
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خاله ی مهربون مرسی عزیزم لطف داری شما هم عیدخوب وخوشی رو کنار خانوادتون داشته باشین
مامان الهام
25 اسفند 93 16:00
سوختن غمهایتان را در آخرین 4شنبه سال آرزو دارم پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک
مامان صدرا
پاسخ
ممنون الهام جان
مامان آنیسا
27 اسفند 93 7:56
سال نو پیشاپیش مبارک عزیزم ایشالا سال خوب و پر برکتی داشته باشی عزیزم
مامان صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم شما هم سال خوبی داشته باشین
مامان هستی
5 فروردین 94 14:19
سلام خیلی وب قشنگی داری و خیلی با احساس و زیبا می نویسی . صدرای گل را ببوس
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خانومی نظر لطفتونه
❤مهسا مامان سایمان❤
7 فروردین 94 16:01
آرزو دارم سالي که پيش رو دارين........ آغاز روزايي باشد که آرزو دارين ........ لحظه هاتون زعفروني ، نيلوفرگونه و قشنگ