صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

3سال و2 ماه و7 روزگی عسلک

1393/11/24 13:58
نویسنده : مامان صدرا
744 بازدید
اشتراک گذاری

دلم برای اینجا تنگ شده دلم برای دوستام تنگ شده .............

روزهای کودکی صدرا پسر عزیزم در حال گذره پسر شیطون وبازیگوش ونیاز به مراقبت در کنارم نفس میکشه وبزرگ میشه

زندگی انقدر روی دور تنده که حتی ثانیه ها هم ارزشمندن و بین اینهمه کار، اگر زمانی باقی باشه، دوست دارم که اون زمان، به بودن در کنار پسرم و تماشای کودکیش بگذره..

- دوست دارم بتونم هر وعده غذای تازه بهش بدم

- دوست دارم بتونم هر بار که طلب می کنه باهاش بازی کنم

- دوست دارم بتونم به موقع شرایط خواب و استراحتش رو فراهم کنم

- دوست دارم اگر وقتی باقی میمونه دوربینم رو دستم بگیرم و این لحظات گذرا رو ثبت کنم

-  و هزاران چیز دیگه که دوست دارم و وقت کافی براشون ندارم!!!!!

و وقتی به همه ی اینا نگاهی میندازم می بینم عشق به این خونه ی مجازی، فعلا توی دلم بمونه بهتره، و هر از گاهی میام تا چراغش خاموش نمونه و بعد ها بتونم دوباره بهش جون بدم و رو به راهش کنم...

عزیزم/ پسر خوردنیم /پاستیل زندگیم/ ملوسکم /عاشقانه هایم تمامی ندارد .

پسرم 10 بهمن 93 با دوستای مهد کودکیت رفتیم نمایش که خیلی هم دوست داشتی واستقبلال کردی وخوش گذروندی .

پنجشنبه 2 بهمن هم خونه ی عموی من دعوت بودیم که صبح رفتیم وعصر برگشتیم که پسرک اصلا اذیتم نکرد.

پنجشنبه 9 بهمن هم دعوت بودیم خونه دختر دایی بنده که یه پسر هم سن تو داره که 20 روز از تو کوچیکتره که خیلی شیطون وبلا هستش که برخلاف تو که اروم وساکتی البته (تو بیرون از خونه) کلی اشکتو در اورد ولی بازم بد نبود وخوش گذشت از اینجا هم از دختر دایی عزیزم وصبورم تشکر میکنم که بچه ها خونشونو منفجر کردن .

دیگه اینکه عصر ها موقع برگشت از کار با مامان فاطی دور دور میکنیم وخریدهای عیدیمونم میکنیم وفکر کنم تموم شده و قراره اسفند ماهم اختصاص بدم به خونه تکونی که از الان ترسومتفکرخسته

راستی پسرم این ماه با بابایی رفتین ارایشگاه موهای خوشگلت برای بار چندمممممممممممم کوتاه شد ولی نه زیاد .........

 

نفسم 38 ماهگیت مبارک

 

 

 

 

 

 

پسندها (10)

نظرات (8)

مامانی رسا گل پسر
24 بهمن 93 22:27
سلام مامانی صدرا جون مشتاق دیدار هی میایم سر میزنیم ولی خبری از شما نیست امروز اومدم یه سر عکسای گل پسرتون رو دیدم خدا حفظش کنه دیگه داره برا خودش بزرگ مردی میشه صدرای گل اگه وقت کردین به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مامان صدرا
پاسخ
دوست عزیز بابت تموم مهربونیات نهایت تشکر فدات شم لطف داری خانومی هر روز میام وبراتون سر میزنم ولی فرصت نمیکنم کامنت بزارم
♥ نیکتا ♥
25 بهمن 93 15:23
سلام خاله جونم پسر گلتونو ببوسید . راستی ممنون از حضور بسیار گرمتون در وبلاگم
مامان صدرا
پاسخ
چشم حتما عزیزم خواهش میکنم دوست عزیز
مامانی ساره
25 بهمن 93 21:42
سلام عزیزم 3 سال و 2 ماه و 7 روزگیت مبارک انشاءالله که همیشه سالم باشی و خوشحال و سرحال راستی عکساتم خیلی جالب بود مخصوصا خواب قشنگت با اون انگشتای کوچولوت که لاک زدی
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم این بوسا برای ساره ی نازنازیم
مامان سویل و آراز
25 بهمن 93 22:10
سلام دوست گلم حالتون خوبه ماهگرد صدرا جون مبارک ممنون که بهم سر میزنی قربون پسری خوشگل برم خیلی با مزه ست
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خاله جونیخواهش میکنم عزیزم ( خانومی پس کجایی چرا اپ نمیکنی دلتنگتونیم)
مامان مهری
26 بهمن 93 9:30
ای جونم چقدر دلمون براتون تنگ شده بود. یه 40 روز دیگه عیده و حسابی وقت داری تا به وب پسری برسی. ماشاله صدرا جون مردی شده واسه خودش. اصلاح دامادی بری صدرا جون. خرید های عیدتون هم مبارک
مامان صدرا
پاسخ
عزیزم همینطور دل ما هم براتون تنگ شده بود کی با این خستگی مرسی گلم
خاله محدطاها
26 بهمن 93 10:50
سلام عشقم ماشاا... مرد شدی خاله دلم براتون خیلی تنگ شده بود امتحانام بود نیومدم به وبتون سرم بزنم قول میدم زود زود بیام مامان جون مواظب عشقم آقا صدرا باش ماچ صدرا جون یادت نره مامانی
مامان صدرا
پاسخ
فدات شم عزیزم دلم ما هم براتون تنگ شده بود خانومی نتیجه ی امتحانات خوب بوده انشالله .......دست به دعاییم حتما عزیزم روی ماه طاها جونو ببوس
مامان هانا و آریا
26 بهمن 93 14:03
سلام عزیزم خدا حفظش کنه آقا صدرای گلمون و که مامان مهربونش و اذیت نمیکنه واقعا مشغله زندگی از بس زیاد شده گاها نمیشه به خیلی از کارا رسید
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خانومم لطف داری اره واقعا ناز گلاتو از قول من ببوسشون
فرناز خاله ی آرسن جون
29 بهمن 93 0:07
ما هم دلمون برا تو تنگ شده گلم با اینکه خودمم دیر اپ میکنم ولی همیشه تو قلبمون هستین صدرا جونم ماشالله خیلی بزرگ شده ،اون لاکهاش منو کشته غذارو هم که با اشتها میخوره قند تو دل خاله هاش آب میکنه
مامان صدرا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارین صدرا جون با بزرگ شدنش کاراشم بزرگتر شده دیگه خودش غذا میخوره خودش لاک میزنه و.............روی ماه ارسن جونمو ببوس که دلم براش خیلی تنگ شده