صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

صدرایم سه سالگیت مبارک.............

1393/9/20 0:09
نویسنده : مامان صدرا
1,427 بازدید
اشتراک گذاری

 

عکس متحرک باب اسفنجی

 

 

دیشب آمدم روبرویت نشستم ...نگاهت کردم، چشمـــــــهایت! از صبح حالم عجیب بود و تو اینطور بَندِ دلم را تاب دادی...از صبح دلم خلوت میخواست...درست مثلِ هفده اذر هر سال! که دل توی دلم نیست...چشمهایت را که دیدم...آرام گفتمت...و من با اولین نگاهِ تو آغــــــاز شدم نفسِِ مادر...نگاهم کردی و شرمنده ی این همــــه معصومیت و پاکی و مهربانی ات شدم...نگاهت تازه نبود...همان نگاهِ سه سال پیشِ بود!

(همان نگاهی که توی اتاقِ عمل وقتی توانِ حرف زدن نداشتم...صدای دکتر امیری  را فقط می شنیدم...میخوای ببینیش خیالت راحت بشه که سالمه؟ بیا اینم پسرِ خوشگلت که اینقدر اذیتت کرد..ببین چه سفید و نازه...داره نگات میکنه...و من چه ناباورانه دیدمت...توئه تازه از بهشت آمده را...تکه ی وجودم را...رویایِ حقیقی ام را...

راستی گفته بودمت وقتی توی اتاقِ عمل بندِ نافت را جدا کردنت ؛ همان جا بندِ دلت را به بندِ دلم گره زدند؟؟؟!)

 

به رسمِ هرسال دو رکعت عاشقی را پیش کشش کردم...

خـــــدا، صدایم را شنیدی؟ صدرایم  را به تو سپردم...دلم برایش سلامتی و عاقبت بخیری و موفقیت می خواهد....خــــدای جانم دلم میخواهد تو را همیشه داشته باشم که هوای صدرایم را داشته باشی، که مهربان تر از تو نیست...این پسر امانت است....کمکم کن امانتدار خوبی باشم...

صدرا ، جـــــانِ مادر...شیشه ی عمرِ مادر...سه سال نفس به نفسِ هم...هر شب و هر روز....زندگی کردیم...سه سال نه من بی تو خوابم برد و نه تو بی من! سه سال عشق کردیم و خندیدیم و زندگی کردیم...همانطور که می خواستیم..

 

عکس متحرک باب اسفنجی

 

خــوش اومــدی به دنیا

غنچه نــــاز و زیــــبــــا            

خنده نشست رو لب ها

وقتی شـــــــدی شکوفا

مبارک مبارک تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک

لبت شـــــــاد و دلت خوش

چـــو گل خوش خنده باشی

totalgifs.com bob-esponja gif gif 52.gif

امروز چه روز خوبیه خونه شده چــه روشن
پــــــر از صـــدای بچه هاست روز تولد مــن
امروز همه دوستای من تو خونه ی ما هستن
همه کنار همدیگه نــــزدیک مـــــن نشستن

اكسسوارات سبونج ابتسامات سبونج واصدقائه متحركه SpongeBob 2013اكسسوارات سبونج ابتسامات سبونج واصدقائه متحركه SpongeBob 2013اكسسوارات سبونج ابتسامات سبونج واصدقائه متحركه SpongeBob 2013

اكسسوارات سبونج ابتسامات سبونج واصدقائه متحركه SpongeBob 2013اكسسوارات سبونج ابتسامات سبونج واصدقائه متحركه SpongeBob 2013اكسسوارات سبونج ابتسامات سبونج واصدقائه متحركه SpongeBob 2013

اكسسوارات سبونج ابتسامات سبونج واصدقائه متحركه SpongeBob 2013اكسسوارات سبونج ابتسامات سبونج واصدقائه متحركه SpongeBob 2013اكسسوارات سبونج ابتسامات سبونج واصدقائه متحركه SpongeBob 2013

تولدت مبارک تـــولدت مبارک
بادا بادا بادا تــــولدت مبارک
شادا شادا شادا تولدت مبارک..

عکس متحرک باب اسفنجی

تـــــو غنچه ای ناز بودی کــــه مثل گل وا شدی

سال ها دارن میگذرن ، مثل یه چرخ و فلک...    عــــزیز قلب مـــــــادر ، امید بابا شــــــــــدی

جشن تـــــولد تـــــو ای نــــازنین مـبارک

غنچه ما گــــل شده همگی بگید مــــبارک

ایشالله صد ساله شی شمعاتو روشن کنی

 

عکس متحرک باب اسفنجی

 

پسندها (5)

نظرات (12)

❤مامان مهسا❤
20 آذر 93 8:12
``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_} صدرا جون تولدت مبارک
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان محمدطاها
20 آذر 93 10:36
ﯾﮏ ﺟﻬﺎﻥ ﻗﺎﺻﺪﮎ ﻧﺎﺯ ﺑﻪ ﺭﺍﻫﺖ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﻮﯼ ﮔﻞ ، ﻧﺬﺭ ﻗﺸﻨﮕﯽ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺷﺐ ﻭ ﺭﻭﺯ ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﻟﺤﻈﺎﺕ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﺧﻮﺩ ﭘﺸﺖ ﻭ ﭘﻨﺎﻫﺖ ﺑﺎﺷﺪ *عزیزم ﺗﻮﻟﺪﺕ ﻣﺒﺎﺭﮎ*
مامان صدرا
پاسخ
ممنـــــــــــــون خاله جون
مامانی ساره
22 آذر 93 18:31
عزیز دلمممممممممممممم تولدت مبارکککککککککککک
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله جونی
مامان مهری
23 آذر 93 8:59
------------------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ HAPPY BIRTHDAY TO YOU صدرا جونم تولدت مبارک
مامان مهراد
23 آذر 93 9:01
چه متن زیبایی نوشتی عزیزم.... سومین سالگرد مادرانه هایت مبارک.... سومین سال عاشقی ات مبارک همیشه پایدار باشین.
مامان صدرا
پاسخ
مـــــــــــــــرسی گلم لطف داری
مامان مهراد
23 آذر 93 9:05
نمیدونم چرا اکثرا بچه ها تو تولد هاشون همین شکلی میشن ... مبهوت... جیگر خاله حتی یه لبخند هم تو عکس هاش نزده..... حسابی مردونه عکس گرفته دیگه.
مامان صدرا
پاسخ
اره واقعا فکر کنم به خاطر ذوقیدناشه
مامان بهراد
24 آذر 93 10:29
تولد تولد تولدت مبارککککککککککک ایشالا هزار ساله بشی عزیزم
مامان صدرا
پاسخ
ممنونممممممممممممممم عژیژمممممم
مامان سویل و آراز
4 دی 93 15:07
سلام دوست گلم با تاخیر فراوان و با کلی تولد صدرا جونم مبارک تمتونم که مثل تم ماست باب اسفنجی عکس اخری خودتی عزیزم؟
مامان صدرا
پاسخ
خواهش میکنم دوست عزیز این چه حرفیه اره عزیزم خودمم سر کار بودم یکی دو ساعتی اجازه گرفتم حتی لباسامو عوض نکردم بازم ممنونـــــــــــــــم دوست عزیز فرشته هاتو از قول من ببوسشون
مامان سویل و آراز
4 دی 93 20:40
خصوصی
مامان صدرا
پاسخ
اوووووووووووووممممممممممممدمممممممممم
مامانی رسا گل پسر
6 دی 93 22:17
ولد سه سالگیت مبارک صدرا جون دوست گلم واقعا متنات عالیا پر از احساس مادرانه مرسی
مامان صدرا
پاسخ
مرسی فدات شم
فرناز خاله آرسن جون
6 دی 93 22:29
تــــــــــــــــــــولــــــــــــــــد صــــــــــدرا جوووووووووونی مبـــــــــارکه البته با کمی تاخیرایشالله تولد 120سالگیت عزیزم.امیدوارم که سالیان سال این روز کنار مامان و بابای مهربونت جشن بگیرین.مامانی واقعا دستت درد نکنه مطمئنم صدرا بزرگ شه افتخار میکنه به مامان خوب و مهربونش
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون چه دعای قشنگی فدات شم که همیشه شرمندمون میکنی
فرناز خاله آرسن جون
6 دی 93 22:31
راستی خاله جونی آرسن جشنواره شرکت کرده رای بدی خوشحالمون میکنی
مامان صدرا
پاسخ
ااااااااااااامگه میشه دوست عزیز ما رای ندیم