صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

22 ماهگیت مبارک عسلکم

1392/7/17 23:04
نویسنده : مامان صدرا
209 بازدید
اشتراک گذاری

م پسرم عزیزترینم

 

در 17 شهریور ماه شدی 22 ماهه روزها میگذرد وکوچکتر ینم هر روز بالغتر میشود  ماهگردت مبارک پسرم امیدوارم بدتر ین روزهایت به این زیبایی بهار باشد  بهشتیم هر روز که میگذرد عاشقتر میشوم نمیدانم از کجای قصه بگویم مثل اینکه در اسمانها هستم  روزهای بالندگیت را میبینم  هر روز مرا عاشق حرف زدنات میکنی  این روزا میخواهم با هم باشیم روزهای تنهاییهایم باشی 

خیلی باهوشتر شدی دیگه میتونی باخود یا بچه ها بازی کنی و همبازی خود سازی 

 

               

   ماهگردت مبارک پسر گلم  خدایا پشت وپناه کودکم باش

 

22 ماهه شدی با یک دنیا آرزوهای قشنگ مادرانه .. آرزوهایی که وقتی نوشتم و خواندم ، دلم عجیب گرفت .. همه این آرزوهای من در شرایط فعلی محاله .. محال ..


22 ماهه شدی و روز به روز بزرگتر و بالنده تر .. دیگه از اون نی نی کوچولوی سابق کمتر اثری هست .. دیگه میشه برایت برنامه ریزی کرد ، میشه برایت درددل کرد ، میشه دست کشید روی موهایت و حرفهای مادروپسرونه زد ، که تو بفهمیشون و لبخند بزنی و دست بذاری روی شانه هایم که یعنی فهمیدی همه رو اما نمیتونی جوابی بدی ... میشه باتو ،تو یک غروب سرد و بارانی پاییزی رفت پیاده روی ، میشه با تو از مزایای مسواک و غذاهای مقوی حرف زد و تو بفهمیشون .. میشه برای تو از ناچاری ها گفت ...
چقدر دلم میخواهد که تو، تو این شرایط ناچاری رشد نکنی .. چقدر دلم میخواهد که تو مرثیه و گریه بزرگ نشی .. چقدر دلم میخواهد که بی عذاب وجدان باشی ، تمام عمر .. که برای خودت ... خود واقعی ات که دلت میخواهد باشی ، ارزش قائل باشی .. چقدر دلم میخواهد که بری دنبال آرزوهایت ، هرچه قدر هم که به نظر دیگران نسنجیده باشد ، ... چقدر دلم میخواهد که از پسربودنت ، از مرد بودنت لذت ببری و بهش افتخار کنی ... چقدر دلم میخواهد که ترس را نفهمی ، نبینی ، باهاش زندگی نکنی .. که یاد بگیری که تو هرچه که هستی ، با هر افکاری ، با هر عقیده ای ، با هر کاری که تو زندگیت کردی .. یکی از فرشته های خوب خدایی ، بی تردید ..
و چقدر دلم میخواهد که شاد باشی .. دلت اگر گرفت روزی ، آنقدر دلخوشیهایت زیاد باشد که روبراهت کند
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)