صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

خدایا تو فقط خدایی کن

1392/7/4 22:57
نویسنده : مامان صدرا
169 بازدید
اشتراک گذاری

روزها گذشت و گنجشک با خدا هیچ نگفت ، فرشتگان سراغش را از خدا گرفتند و خدا هربار به فرشتگان اینگونه میگفت :می آید من تنها گوشی هستم که غصه هایش را می شنود و یگانه قلبی ام که دردهایش را در خود نگه می دارد. . وسرانجام گنجشک روی شاخه ای از درخت نشست ، فرشتگان چشم به لبهایش دوختند ،. گنجشک هم هیچ نگفت. وخدا لب به سخن گشود :. با من بگو از آنچه سنگینی سینه توست. . . گنجشک گفت : لانه کوچکی داشتم آرامگاه خستگی هایم بود و سرپناه بی کسی ام . تو همان را از من گرفتی . این طوفان بی موقع چه بود ؟ چه میخواستی از لانه محقرم ؟ کجای دنیا را گرفته بودم ؟ . سنگینی بغضی راه بر کلامش بست . سکوتی در عرش طنین انداز شد ، فرشتگان همه سر به زیر انداختند ، خدا گفت: . ماری در راه لانه ات بود ،تو در خواب بودی ، باد را گفتم تا لانه ات را واژگون کند .و آنگاه تو از کمین مار پر گشودی ! گنجشک خیره در خدایی خدا مانده بود . . وخدا گفت : وچه بسیار بلاها که بواسطه محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به دشمنی ام برخاستی. . . . . .

 

خدایا تو فقط خدایی کن

سلام دوست های عزیزم  امروز که دارموبم رو اپ میکنم اصلا حا لمون خوب نیست چون ناز گلم بیمار دو روزه که اسهال شده رنگ ورو ازش رفته همش گریه.منم که حال خوبی بیش از گلم ندارم دعا کنید تا حال پسرم خوب بشه همش دارم غصه میخورم که ای کاش استفراغ نکنه سرما نخورده باشه .........چی کنم دل مادریه
دلبرکم ان شاالله زودی خوب بشی تا خبر خوب شدنتم زودبدم الهی مامان قربون اون سست وسکوت ماندنت بره خوب شو وبازم از اون شیطنت هات بکن که مامان بازم روزی چند باز قربون صدقت بشه
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)