صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

سال ۱۴۰۲آمد بهار جان ها🌸

1402/1/12 1:11
نویسنده : مامان صدرا
633 بازدید
اشتراک گذاری

شب عید منتظر تحویل سال


چهارشنبه سوری

اینم از سفره هفت سین امسالم

زندگی من در یک قاب


سفره هفت سین مامان فاطمه 🥰


️🥰


خونه ی زن عمو جونم که هر سال تخم مرغ رنگ شده میده


تمام زندگیم 🥰


یدونه هم با عرشیا جونم


صدرای کشاورز


سلام سلام دوستای گلم دیر اومدم ولی با دست پر اومدم
سال نوتون مبارک با آرزوی سالی پر از سلامتی و موفقیت برای تک تکتون
نفس مامان می‌دونم تو نوشتن وبلاگت کم کاری میکنم سعی میکنم زود زود بیام
امسال سال نو فقط دو روز فرصت داشتیم که سعی کردیم دو روز رو کامل دید و بازدید داشته باشیم خیلی خوش گذشت بعد روزهای کرونا چسبید
و روز سوم ماه مبارک رمضان شروع شد و بابا طبق معمول روزه میگیره و خدا قبول کنه التماس دعا برای تمام روزه داران
امروز تو هم عشق من روزه گرفته بودی
قربونت برم پسر مهربون و خوش قلب من خدا قبول کنه
تو این مدت که نبودم کلی کتاب خوندم که به زودی پست بعدی معرفی کتاب ها رو میزارم 
کلی می‌خوام کتاب خوب معرفی کنم تا همه استفاده کنن
ممنونم از عزیزانی که از وبلاگمون حمایت میکنن در اولین فرصت به دوستان سر میزنم لطفا این پست رو لایک کنید تا دوستانی که وبشون از دستم خارج شده ببینم
از تک تکتون سپاسگزارم
شاد و سلامت باشد در کنار ناز گلاتون

پسندها (14)

نظرات (5)

آویناآوینا
12 فروردین 02 7:20
ماشاالله چقدر بزرگ شده آقا صدرا
مامان صدرا
پاسخ
ممنون عزیز دلم لطف دارین ☺️🌿🌸💕
مامان آیسلمامان آیسل
12 فروردین 02 23:50
عیدتون مبارک..خوشحال شدم پستتون رو دیدم
مامان صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم ❤️ سال نوی شما هم مبارک 🌸🌿
مامان صدیقهمامان صدیقه
16 فروردین 02 15:22
سال نو&zwnjمبارک
معرفی کتابهاتون عالین
مامان صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم سال نوی شما هم مبارک 🌸
خیلی مچکرم 🌿
مامان مریممامان مریم
4 اردیبهشت 02 23:17
زنده باشه الهی چقدر  صدرا جون&zwnj بزرگ شده 🥰🥰🥰🥰
مامان صدرا
پاسخ
سلامت باشی عزیزم ممنونم ❤️☺️
mahsamahsa
13 اردیبهشت 02 16:34
سال نوتون پساپس مبارک
روزگار همیشه بر وفق مرادتون
و زندگی همیشه به کامتون شیرین باشه انشالله🌷🌷🌷
مامان صدرا
پاسخ
ممنون مهربونم همچنین برای شما ❤️