صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

تولدت مبارک تمام هستی من

1399/9/17 1:40
نویسنده : مامان صدرا
350 بازدید
اشتراک گذاری

🍁پسر پاییزی من🍁

وارد نهمین بهار زندگیت شدی 

دلم برای روزهای شکلاتیمان تنگ شده

دلم برای کودکانه ات تنگ شده

عجب زود گذشت این نه سال

17آذرهر سال!

که دل توی دلم نیست

نه سال پیش چنین روزی پر بودم از انتظار !

چه انتظار شیرینی

برای دیدن روی ماهت لحظه شماری میکردم

خوابم نمی برد 

خوابم نمی برد

هنوز منتظرم ...!

و این برایم عجیب است!

امروز هر چن ثانیه یک بار نگاهت کردم ...

بویت مستم کرد ...نگاهت ...چشمانت....مهربانیت ...

برایت دعا کردم...در نهمین سالروز میلادت

عجب شبی هست چه حس و حالی دارم ...

باز چشمانم خیس شد ...

خالق صدرایم ...

صدرایم را به تو سپردم...

دل مادرانه ام برایش سلامتی و عاقبت بخیری و موفقیت می خواهد

خالق صدرایم ....

دل مادرانه ام می خواهد تو را همیشه داشته باشم که هوای صدرایم را داشته باشی

که میدانم که مهربان تر از تو نیست

تولدت هزاران بار مبارکمان باشد

 

 

پسندها (13)

نظرات (10)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 آذر 99 22:13
تولدت مبارک صدرا قشنگه💙 ... ان شاءالله ۱۲۰ ساله شی گل پسر💙 ... چقد دلتنگتون بودیم خاله سونیای مهربووووون😍🥰💕
مامانمامان
20 آذر 99 16:54
تولدت مبارک صدرا جان🎂
مامان صدرامامان صدرا
20 آذر 99 17:47
سلام مبینای خوش قلب و مهربونم ممنونم منم دلم برای دوستای گلی مثل شما تنگ شده ❤
مامان صدرامامان صدرا
20 آذر 99 17:47
ممنونم مامان مهربون علی جان ❤🌼
mahsamahsa
20 آذر 99 19:19
صدرا جان تولدت مبارک گل پسر🎂 الله حفظ السین ❤️💛💜
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
20 آذر 99 20:19
تولدت مبارک اقا صدرا😘
عمه فروغعمه فروغ
21 آذر 99 11:29
هزار ماشالله که دیگه کم کم برای خودش مردی شده،خدا حفظش کنه براتون دوست مهربونم...در کنار هم همیشه شاد و سلامت باشین❤
مامان صدرا
27 آذر 99 13:03
ممنون عزیزای دلم لطف دارین🌺🌺🌺
مامانیمامانی
29 آذر 99 18:39
تولدت مبارک پسرپاییز. با ارزوهای قشنگ و پر از شادی
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
18 بهمن 99 21:40
تولدت مبارک آقاصدرای گل😍