صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

🌝تابستان گرم 🌝

1397/4/22 18:28
نویسنده : مامان صدرا
1,598 بازدید
اشتراک گذاری

پاره تنم

قلب دومم

روشنای جانِ مادر

می دانی؟

می دانی از وقتی دلبسته ات شده ام

همه جا بوی بهشت می دهد؟

از وقتی تو آمدی و شدی جانِمان...شدی نبض حیاتمان

شدی نور روزگارمان...

این روزها مدام میپرسی؟مامان دوسم داری؟

بوسم کن

محکم بوسم کن

بغلت میکنم....روی پاهایم مینشانمت...روبروی خودم..‌خوب تماشایت میکنم....سیر نمیشوم...نمیدانم چه لدتی دارد نگاه کردن به تکه ای از خودم!

می بوسمت می بوسمت می بوسمت

چشمهایت می گویند راضی نمیشوی مامان دوباره بوسم کن

می بوسمت می بوسمت می بوسمت

بوسه بارونت میکنم میچلونمت ....آخر سر مامان کافیه دیگه با صدای قهقه های کودکانه ات میفهمم راضی شدی .

چقد دوست دارم این دوست داشتن ها رو چقد معنا میدهد به بودنم به مادر بودنم

نوبت من است...تا خودم را کمی لوس کنم مرد کوچکم

صدرام ...منو دوس داری؟

دستانت را دور گردنم حلقه میکنی...درست وقتایی که بی هوا مهربانیت رو نثارم میکنی

فشارم میدهی...با تمام وجودت

آنوقت هست که با صدای ناز و دلنشینت میگویی:

دوستت دارم یه عالمه

دوستت دارم یه دنیا

دوستت دارم به اندازه دریاها

اونوقته که برات سوال میشه مامان دریا زیاده یا دنیا ؟

میگم مامان دنیا زیاده

میگی پس به اندازه یه دنیا دوستت دارم

‌تازگیا پسر جان چقد نقش اَبَر قدرت رو بازی میکنی.... به دلم مینشیند ...چون شنیده بودم پسر ها قهرمان مادرها هستن ....حس امید.‌‌.. حس استقلال ...حس مرد بودن ...میدمی

تو نباشی دل ما رو

ثمری نیست

که نیست...

دلارامی یا بلای منی قبله عشقی یا خدای منی...؟

سخت هست جهان بی تو!

آرامِش جانی

این بهترین تعبیر

از تمامی توست...

تو که کنارم باشی

هوا را هم نمی خواهم

وجودت را نفس میکشم

❤تو قشنگ ترین

تیتر زندگی منی...❤

جان و جهانم شدی

روح و روانم شدی

دوای دردم شدی

طبیب قلبم شدی

راست می گویند؛

خدا که بنده اش را به زمین میفرستد

روزی اش را هم میفرستد

مثل من که روزی ام شده ای

"تو"

بودنت بهترین اتفاق زندگیمه

❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤

این عکس و خیلی دوس دارم چون به صدرا گفتم بیا قبل زمین رفتن ازت عکس بگیریم دوستشو صدا کرد

گفت مامان با دوستم بگیر فدای اون دل مهربونت بشم

هر چی میدوییم ؛بازم عقبیم!

مردی که عقب تاکسی کنار من نشسته بود و داشت توی سر رسیدش چیزی یادداشت میکرد

سررسیدش را بست و گفت :هر چه میدوییم باز هم عقبیم

کسی جواب نداد

دوباره مردخودش گفت :همش داریم میدوییم بازم هیچی

زنی که جلوی تاکسی نشسته بود گفت :"خوش به حالتون"

مرد گفت:چرا؟

زن گفت : پسر من همش شش سال داره ولی نمیتونه بدووئه.‌‌...

هرکاری میکنیم نمیتونه"

دیگر هیچ کدام حرف نزدیم

به زن نگاه کردم جوان بود

چقدر برای اینکه سلامتیم خدا رو شکر میکنیم؟

دوباره یه روز زیبا ساختیم با دوست جونمون"محمدعلی"

بخند نفسم ...

با خنده تو جون میگیرم....

آروم جونم💙❤

آکادمی اشتیاق🤗

نظرات (48)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
22 تیر 97 18:45
انشالله همیشه گل لبخند رو بیاری رو لب مامانتگل
مامان صدرامامان صدرا
22 تیر 97 18:54
مرسی عزیزم بابت دعای قشنگتون انشالله همیشه رو لبای هر بچه ای لبخند باشه 🙏❤
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
22 تیر 97 19:33
ماشاألله به مادرانه هایتانتشویق بسیار زیبا و دلنشین بود زیبا مثل همیشه از خواندنش لذت بردم گل انشاألله یک عمر با دل خوش و تندرستی کنار خانواده محترم شاد شاد شاد زندگی کنید محبت تقدیم به صدراجون تنت  به ناز طبیبان نیازمند مباد  وجود نازکت آزرده گزند مباد.  سلامت همه آفاق در سلامت توست  به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد. محبتمحبتمحبت  
مامان آیسلمامان آیسل
22 تیر 97 20:42
عالیییی بودمحبت
مامان صدرا
22 تیر 97 21:31
ممنونم مامان و بابای حسین عزیز نظر لطفتونه ❤⚘همیشه با کامنتهای پرمهرتون ما رو شرمنده میکنین❤🙏⚘
مامان صدرا
22 تیر 97 21:32
مرسی مامان آیسل جان⚘⚘⚘⚘
یه مامانیه مامان
22 تیر 97 21:52
چقدر قشنگ احساسات مادرانه تون رو نوشته بودیدزیباگل
مامان صدرا
22 تیر 97 22:28
ممنونم لطفت دارین🙏⚘
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
23 تیر 97 8:40
خیلی مطالبتان دلنشین و شیرین بود واقعا عالی بود عالی... منکه کلی لذت بردم... همیشه شاد و خندان باشید و از همه مهمتر سلامت...محبت
مامان الیمامان الی
23 تیر 97 12:02
عاشقانه هایتان همیشگی دوست خوبم محبت
عمه فروغعمه فروغ
23 تیر 97 13:32
چه پست قشنگ و خوبیمحبت...شاد و سلامت باشید در کنار هم عزیزمبغلمادر پسرانه هایتان مستداممحبتگل
sarasara
23 تیر 97 22:47
ممنونم که روز دختر رو تبریک گفتید انشالله خداوند یه خواهر ناز و مهربون مثل خو دش بهتون بده
مامان صدرامامان صدرا
24 تیر 97 10:49
مرسی زهرا جان لطف دارین 🙏🌷❤
مامان صدرامامان صدرا
24 تیر 97 10:50
ممنونم مامان الیسا جان🌷❤
مامان صدرامامان صدرا
24 تیر 97 10:51
مرسی فروغ جان نگاهتون قشنگه❤🙏
مامان صدرامامان صدرا
24 تیر 97 10:51
خواهش میکنم سارا جان بابت دعای قشنگت ممنونم❤❤❤
شادی زندگیشادی زندگی
24 تیر 97 11:00
چه پسری خدا حفظش کنهگل
مامان صدرا
24 تیر 97 12:44
ممنونم شادی جان لطف دارین❤❤
مامانیمامانی
25 تیر 97 15:09
من عاشق دلنوشته هاتون و صدراجونممممممحبت خدا حفظش کنه صدراجون رو

25 تیر 97 19:49
پسر خوشگل خوش بگذره تابستون بهت
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
25 تیر 97 20:57
ماشالله خدا حفظش کنه همیشه تنش سالم و دلش شاد و لبش خندون باشه
مامان آرزومامان آرزو
26 تیر 97 1:31
خدا واستون حفظش کنه عزیزم انشاله دامادش کنیمحبت
مامان سلدامامان سلدا
26 تیر 97 12:11
ايشالله هميشه شاد و سلامت باشين
mahsamahsa
26 تیر 97 12:48
ماشالله به پسري كه مامانش اينقده بهش مينازه ايشالله هميشه سلامت باشيگل
مامان صدرا
26 تیر 97 13:16
مرسی مامان ساره جان لطف دارین ما هم عاشق مهربونیهای شماییم😚😚
مامان صدرا
26 تیر 97 13:17
ممنونم الهام جان❤
مامان صدرا
26 تیر 97 13:17
ممنونم فاطمه جان❤🌷
مامان صدرا
26 تیر 97 13:18
ممنونم آرزو جان بابت دعای قشنگتون❤🌷
مامان صدرا
26 تیر 97 13:19
ممنونم مامان سلدا جان ❤🌷🙏
مامان صدرا
26 تیر 97 13:19
مرسی مهسا جان لطف دارین عززززیززززین❤🙏🌷
مامان ملیحهمامان ملیحه
27 تیر 97 11:19
محبت
مامان صدرامامان صدرا
27 تیر 97 11:31
محبتگل
مامان زهرهمامان زهره
30 تیر 97 8:16
خدا حفظش كنه الهي
یاسمن( مامی فرشته ها )یاسمن( مامی فرشته ها )
30 تیر 97 11:17
سلام وای چقدر زیبا بود این تراوش احساسات شما به گل پسرتون.
مامان فتانهمامان فتانه
31 تیر 97 13:22
چه پسر خوشتيپي😍😍موفق باشه هميشه
فاطمه مامان فاطمه مامان
31 تیر 97 23:39
♥♥
هلیآهلیآ
2 مرداد 97 0:17
عزیزم در پناه امن معبود باشید. بهترین شادیها سهمتون. 
مامان صدرامامان صدرا
2 مرداد 97 0:20
ممنونم از تک تک دوستای گلم بابت لطف و مهربونیتون🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷❤❤❤❤❤❤❤🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
مامان امیر علی و حلــــــــــمامامان امیر علی و حلــــــــــما
2 مرداد 97 15:27
چه پست زیبایی 😍شاعرانه بود مادرانه هاتون😍
مامان صدرامامان صدرا
2 مرداد 97 19:19
ممنونم دوست عزیز نگاهتون زیباست🙏❤🌷
مامانمامان
2 مرداد 97 21:04
خیلی احساساتون را زیبا بیان کردین.منم دلم تنگ شده برای این حسهای مادرپسری ولی این روزهام همه کارها  ام پی تری هست.حتی ابراز احساساتمون

5 مرداد 97 22:46
انشاالله همیشه همیشه شاد باشی صدرای مهربون.  
مامانی غزل جونمامانی غزل جون
6 مرداد 97 0:39
هزااار ماشالله به گل پسر خدا حفظش کنهمحبت
مامان زهرامامان زهرا
8 مرداد 97 12:46
خداحفظش کنه الهی گل پسرنازتومحبت
نسیم و ایرجنسیم و ایرج
10 مرداد 97 10:59
ماشاالله خدا حفظش کنه و سایه پدر و مادرش همیشه بالای سرش باشهبوس
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
13 مرداد 97 11:28
چون سرخ‌ترین سیب در آغوش درختی سخت است تو را دیدن و از شاخه نچیدن!  
مامانیمامانی
16 مرداد 97 6:30
چه جالبه واقعا.همه بچه ها عاشق آب بازی هستن.مخصوصا راه رفتن تو آب.صدراجون که دیگه رکورد زده خوابیده تو آبمحبت از بچگیت لذت ببر خاله جون.دلت شاد لبت خندون
مامان صدرا
31 مرداد 97 19:49
ممنونم از لطفتون دوستای گلم 🤗😍❤