صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

مهد وکودک و ماهم تجربه کردیم

1392/5/25 22:26
نویسنده : مامان صدرا
192 بازدید
اشتراک گذاری
عزیزم امروز تصمیم گرفتم که تورا ببرم مهد ساعت 11 رسیدیم مهد تورا از من گرفتن وبردن طبقه بالا وتو خیلی گریه کردی گلم وقتی یاد مامانی می افتادی صدای گریه تا پای کوچه های بالایی میرفت ولی گلم بند دلم باید تحمل کنی عزیزم باید مستقل شی ومهر مادر ی من نیز اجازه نمیداد ولی چه باید کرد وقتی تو گریه میکردی چشمانم پر اب میشد ودلم از دوری تو پرپر  ساعت 12 تو رو اوردن با اون دست های کوچکت منو محکم گرفته بودی گلم دیگه تنهات نمیزارم این اولین واخرین تنهایی بود هم برای تو و من  .عزیزم برای این که هزینه ی مهد را اول از من گرفتن  با ید چند جلسه را تحمل کنی ولی با مدیر در این باره صحبت میکنم  که تورا تنها نزارم دیگه تحمل گریه ی ناز گلم را ندارم بعد مهد امدیم خونه  وتو ساعت 1 خوابیدی تا 3 وبعد از خواب شیر وغذا خوردی در ضمن عزیزم تا یادم نرفته چند روزه ماست مو سیر  دار میخوری  وخیلی دوس داری وخلاصه ساعت 7 رفتیم پارک وتو هم به کلی با بچه ها توپ بازی کردیومنم تماشاگر
پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نی نی پوش
26 بهمن 92 23:08
اگه دنبال پوشاکی با قیمت مناسب برای کوچولوهاتون هستید به صفحه ما سر بزنید شروع قیمت هامون از 4000 تومان تا 18000 تومان