صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

بیست ماه 16 روزگی ملوسک

1392/6/13 22:36
نویسنده : مامان صدرا
211 بازدید
اشتراک گذاری
 

نازدونه،دردونه،ماه خونه، عشق مامان ،عمر مامان،شاه مامان

بیست ماه و16روزگیت مبارک

عزیز دلم ،شروع بیست ماهگیت رو بهت تبریک میگم. لحظه ها و ثانیه ها دارن تند تند میگذرن و تو داری زود زود بزرگ میشی و من اصلاً باورم نمیشه انگار همین دیروز بود که به دنیا اومدی ، هنوز فکر میکنم که تو همون صدرا کوچولوی دو وجبی هستی که با ترس و لرز بغلت میکردم و حمومت میکردم . الان که نگاه میکنم میبینم چقدر زود گذشت حالا دیگه خودت حرف میزنی ، تنهایی میدوی و از در و دیوار بالا میری . دیگه نیازی نیست با ترس حمومت کنم حتی بدون من هم میتونی حموم بری و اب بازی کنی. یه روزهایی ارزو میکردم با من حرف بزنی تا از تنهایی در بیام حالا اینقدر شیرین زبون شدی که تعجب مبکنم این حرفهارو از کجا یاد گرفتی. هر روز خدا رو برای مهربونیهاش شکر میکنم . خدایا تو بهترین هدیه زندگی رو به من دادی با تمام روزهای سختی که پشت سر گذاشتم حالا از داشتن یه چنین فرشته بیگناه و مهربونی ازت ممنونم خدایا تورو با تموم چیزهایی که به من دادی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)