صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

سیسمونی پسر نازم

1392/11/26 14:55
نویسنده : مامان صدرا
1,518 بازدید
اشتراک گذاری
باران زندگیم  تنها وازه ی زندگیم کی این ارزو تمام میشه دلتنگتم.من و بابایی تقریبا 20 شهریور سال 90کفتیم دیگه واسه گل خونه یه اتاق که وقتی میاد خونمون دلش نگیره درست کنیم ولی همه میگفتن زوده زوده ..... من با اصرار خواستم اول اتاق گلم رو کاغذ دیواری کنیم وباباتم قبول کرد  بعد  ماماجونت هم یه تخت ماشین واسه ی گلم و اسباب بازی کمد ولباس گلم رو از مکه اورده بود و گذاشتیم تو اتاقشو تکمیل کردیم ممنون از بابا جون و مامان جونت

 

به روزهای اول با هم بودنمان که فکر می کنم ، همه اش داشتم روزها و هفته ها را می شمردم تا به زور یک هفته به تعداد هفته های عمرت اضافه شود. همه اش می گفتم : یعنی 8 ماه دیگه ؟ .............

حالا به خودم آمده ام می بینم که دیگر چیزی به آمدنت باقی نمانده است. این روزهای خوب هم می گذرد و روزهای دیگری جایشان را می گیرند. هر چند که همه‌ی روزهای خدا خوب است ، اما می ترسم که دلتنگ این لحظه ها بشوم. لحظه های شیرین شیرین ترین انتظار دنیا.

خدایا برای این روزها و روزهایی که می آیند و حتی روزهایی که رفته اند شکر.

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

محیا :-)
19 تیر 96 17:10
وای چه نی نی مون مامان مهربانی داره
مامان صدرا
پاسخ
فدات محیا جون ممنون از لطفت