صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

تولد بهترینم 🧿❤️

1401/9/27 20:45
نویسنده : مامان صدرا
318 بازدید
اشتراک گذاری













سلام نازدونه ی من، ناردونه ی من
تولدت هزاران بار مبارکمون باشه
مرسی که تو زندگیم هستی
و این زندگی رو روز به روز برام زیباتر میکنی
تولد امسالت که مصادف با چهلم زن داییم بود و خودمون بسیار ناراحت بودیم از فوت زندایی، تولدت رو فقط اختصاص دادیم به کیک و چند تا عکس تا یادگاری بمونه برات پسر با فهم و با درک من
بمونی برام نفسم

در این مدت که نبودم کتاب های زیادی خواندم حتما میام در اولین فرصت در وبلاگت قرار میدم
این کتاب رو خواستم در روز تولد تو تو بذارم چون در حال خواندنشم
ی کتاب طنز گونه شاید بگم هممون تجربه کردیم
#عشق من،زندگی من ،نفس من ،عمر من اینو بدون خیلی خیلی دوستت دارم که حتی قابل وصف نیست
خدایا شکرت🧿
پسندها (7)

نظرات (5)

mahsamahsa
28 آذر 01 11:54
تولدت مبارک گل پسر 
انشالله در تمامی مراحل زندگی موفق باشی🎂💐💐💐
مامان صدرا
پاسخ
ممنون عزیز دلم 🥰😘&hearts️🙏
مامانیمامانی
29 آذر 01 1:35
مبارک باشه. 
کتابهایی ک میخونی معرفی میکنی مامان صدرا؟
مامان صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم 
بله گلم کتاب هایی که خونده شده در صورت پسند معرفی میکنم 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
2 دی 01 8:54
به به
تولد آقاصدرای گل مباااارک باشه

خدا حفظش کنه

انشالله جشن ۱۲۰ سالگیش

انشالله فارغ التحصیلیش از رشته ای که دوستش داره رو جشن بگیرید

مباااارکا باشه 
مامان صدرا
پاسخ
ممنون عزیز دلم بابت دعای قشنگت خدا دو تا فرشته ی نازت رو حفظ کنه 💕🙏🌱
عمه فروغعمه فروغ
5 دی 01 14:32
تولد گل پسر مبارک،خدا براتون نگه داره دوست گلم
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خاله فروغ مهربونم ❤️
مامان مریممامان مریم
4 اردیبهشت 02 23:19
هزار ماشالا چه دسته گلی ! 🥰🥰🥰🥰🥰❤❤❤❤❤ همیشه به خوشی و سلامتی 
مامان صدرا
پاسخ
فداتون بشم 😊🙏💕🌸🌿