صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

پسرم چشمایت تماشاییند

1392/6/23 22:51
نویسنده : مامان صدرا
371 بازدید
اشتراک گذاری



      چشمهایم را بسته بودم اما دستهایم رو به آسمان بود. به خیال خودم دعا می کردم.برای چیزی که سهم من نبود_ ویدعوا الإنسان بالشردعاءه‌بالخیر... خدایم مثل همیشه آرام و صبور مرا می نگریست.بی تابیم را که دید خنده اش گرفت از عقل ناقصم وکان الإنسان عجولا ... اما چه می شد کرد خودش مرا ساخته بود.دوستم داشت. روی زمینش تا چشم کار می کرد آدمهای مثل من بود. نوبرش را که نیاورده بودم. خدایم لبخند زد. از خنده اش نور باریدن گرفت. فرشته قطره ای نور به بالش گرفت و روی زمین آمد. چشمهایم هنوز بسته بود . فرشته را ندیدم. دانه را توی دلم کاشت. .همچنان دعا می کردم .بی‌خبر که خدایم مثل همیشه سهم من را بیشتر از آنچه لیاقتم بود عطایم کرده .   یا مبتدئا بالنعم قبل استحقاقها دانه توی دلم جوانه زد. بوی لبخند خدا در دلم پیچید. آرام شدم.خدایم هرگز دیر نمی کرد. دانه بزرگ شد.جوانه زد. شکوفه کرد.میوه داد. و اینجا می نویسم از لبخند زیبای خدا .میوه ‌ی دلم    

           تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

                جعد موهایش همچنان بوی بهشت میدهد، نفسش زندگیست....                                                             

 

 

 

 

چشمهایـــت پیش از آنکه نـگـــــاهی باشنـــد 

تمــاشــایـیـنـــــــد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محیا :-)
2 مرداد 96 16:34
وای خدا چه مو فر فری بوده
مامان صدرا
پاسخ
اره عزیزم الانم موهای صدرا یکم بلند میشه حالت فرفری داره