صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

و من جهان دیگری دارم بنام تو🧿💙

1402/8/21 16:34
نویسنده : مامان صدرا
334 بازدید
اشتراک گذاری


و من جهان دیگری دارم بنام تو🧿

صدرای خوشحال از این خبر که داره برادر بزرگه میشه 

پسرای گلم می‌خوام بدونین حس و دوست داشتنم قابل توصیف نیست 

چقدر برای برادری شما ذوق میکنم 

بینهایت دوستون دارم ❤️

پی نوشت : فندقم همین که وارد زندگیم شدی قدمت پر از خیر و برکت بود زندگی که پشت سر گذاشتیم سخت و غیر قابل تحمل بود ولی همین که فهمیدم تو دلمی خونه ی قبلیمون فروخته بود و خونه خریدیم الان که این پست رو براتون میزارم تو خونه ی خودمون هستیم و دو هفته ای اسباب کشی کردیم 

اومدنت برام خیلی قشنگ بود تو شدی امید زندگیم❤️👶 

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان آیسلمامان آیسل
21 آبان 02 17:33
خیلی خوشحالم براتون دوست عزیزم...تبریک میگم خونه جدیدتون رو...الهی کوچولوی خوش قدم...داداش کوچولوی صدرا❤️
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
21 آبان 02 22:42
وای خداااا❤️ تبریک میگم✨️🌙
مامان آنیلمامان آنیل
10 دی 02 6:17
تبریک میگم دوست خوبم، انشاالله همیشه شاد و سرزنده و خوشبخت ترین باشید💙💙💙💖