صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

5⃣شهریور تولد همسر جان

1401/7/1 20:06
نویسنده : مامان صدرا
335 بازدید
اشتراک گذاری

✍️ ارسال مطلب و عکس در وبلاگ


بعضی وقت‌ها احساس می‌کنم که تو جواب همه دعاها و نیایش های من هستی … خوشا به حال من که تو را دارم

 عشق شهریوری من تولدت مبارک !
🥰🥰🥰🥰🥰


کیک خودم پز برای تولد بهترینم 🥰



امروز میلاد توست
ومن نگرانم تبریکی به تو بگویم که لایق تو نباشد و فقط
از تمام جمله هاي‌ زیبای دنیا برایت می‌نویسم:
مهربانم دوستت دارم
میلادت مبارک


یکی یه دونه در روز تولد بابای مهربونش🥰


به آفتاب کاری ندارم
اما
سایه ات باید روی زندگیم
باشد


تمام زندگیم
در یک قاب


پسر فوتبالیست ما 🧿


🧿🧿🧿🧿


پسندها (6)

نظرات (4)

mahsamahsa
2 مهر 01 10:15
تولدشون مبارک 💜
مامان صدرا
پاسخ
ممنون گلم ❤️💕🙏
مامانیمامانی
29 آذر 01 1:36
همیشه ب شادی و خوشی
مامان مریممامان مریم
4 اردیبهشت 02 23:24
چه خانواده زیبا و دوست داشتنی  ! همیشه سلامت و شاو در کنار هم باشید الهی 🙏🥰
مامان مریممامان مریم
4 اردیبهشت 02 23:24
مامان مهربون خیلی دل تنگت بودم ❤