صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

روز مادر 🧚‍♀روز پدر 👨‍💼

1400/12/13 0:46
نویسنده : مامان صدرا
410 بازدید
اشتراک گذاری

به عشق در نگاه اول اعتقاد دارم
زیرا عاشق مادری هستم که از لحظه ای که چشمانم را باز کردم
مقابل دیدگانم بوده است
مادر قشنگتر از جانم روزت مبارک





پسر کتابخون من





الهی من فدای تو بشم

مادر پسری 🥰





کیک خودم پز برای روز پدر














پ.ن :دوستان گلم پست روز مادر و روز پدر با کلی تاخیر اپدیت شد
تبریک به مامانای گل و پدران بزرگوار

کتابهایی که تو این مدت خوندم اگه کتابی غیر از اینا هست حتما زیر این پست معرفی کنید
پسندها (7)

نظرات (5)

سایهسایه
14 اسفند 00 10:09
یا سلام 
چند تا رمان برای خودتون :
۱_جودی آبوت 
۲_دشمن عزیز (ادامه ی جودی آبوت)
۳_ملت عشق
۴_زنان کوچک
۵_همسران خوب (زنان کوچک ۲)
۶_پسران جو (زنان کوچک ۳)
برای بچه ها :
۱_آبناب هل دار 
۲_آب نبات دارچینی 
۳_آب نبات پسته ای 
۴_هری پاتر و سنگ جادو 
۵_هری پاتر و حفره ی اسرار 
۶_من جوکم 
۷_من جوک ترم 
🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
مامان صدرا
پاسخ
دوست عزیزم ممنونم از معرفی کتاب های بسیار زیبا ی تعداد از کتاب هایی که معرفی کردین رو خوندم ولی اونایی که نخوندم در اولین فرصت حتما مطالعه میکنم 😊💜💙❤️🙏🙏🙏
سایهسایه
14 اسفند 00 10:10
چه آشپزی های فوق العاده ای😍
مامان صدرا
پاسخ
ممنون و سپاسگزارم از لطفتون دوست عزیز 🧡🙏
سایهسایه
14 اسفند 00 19:05
شازده کوچولو برای همه&zwnjی  گروه&zwnjهای سنی مناسبه😇
مامان صدرا
پاسخ
بله دقیقا همینطور هست کتاب بسیار زیبایی هست،🙏🧡
مامان آنیلمامان آنیل
21 اسفند 00 18:47
چه پسر و مامان خوشگلی🧿🧿❤❤
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
17 اردیبهشت 01 3:56
به عشق در نگاه اول اعتقاد دارم
 
مامان صدرا
پاسخ
❤️✨