صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

صدرایم بهارم تویی....

1400/1/10 22:36
نویسنده : مامان صدرا
539 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهار زندگیم

سلام صدرایم

چقدر زیباست با تو نو شدن

چقدر دلنشین هست پسر جان

عمر میرود و روزهایش با تو خوش است

صدرایم ؛ جانکم ؛ خیلی وقت هست که برایت ننوشتم دلم برای خانه ی وبلاگیت تنگ شده بود چقدر درگیر کلاس انلاین و درس و مشقت شدم این روزها باعث شده زیادتر بهم وابسته بشیم و چن برابر همدیگر رو دوست داشته باشیم

امسال متفاوت تر از هر سال بود عید رو خونه موندیم و در کنار هم از با هم بودنمون لذت بردیم و دانستیم که خودمون برای خودمان کافی هستیم

این را فهمیدم که پدر و پسر تمام زندگیم هستین

دوستتون دارم عشقای من

بمانین برایم ❤

این چن تا عکس بماند به یادگار از بهار ۱۴۰۰

دایی داداشی گلش ❤

سفره ی هفت سین ۱۴۰۰

تولد عرشیا جونم ۸ فروردین

شکوفه ی بهاری با اومدنت بهارمون زیباتر شده عشق عمه

عرشیا جونم میدونی که صدرا خیلی دوستت داره❤

این سال نو رو به تمامی دوستان نی نی وبلاگیم تبریک عرض میکنم وسالی سرشار از شادی و برکت را از درگاه خداوند خواستارم 🌷🌷🌷

نی نی وبلاگ پایدار باشی اولین پست سال ۱۴۰۰ به این قشنگی ثبت شد ...🙏

خدایا برای همه چیز شکر ...🙏❤

پسندها (10)

نظرات (9)

مامان آیسلمامان آیسل
11 فروردین 00 0:27
آرزوی سالی شاد و پربرکت براتون دارم عزیزم....از دیدن عکسای بهاریتون لذت بردم
مامان صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین 
 🌷❤
مامان آیسلمامان آیسل
11 فروردین 00 1:53
ادامه داره ...مرسی
مامان آیسلمامان آیسل
11 فروردین 00 2:08
دشمنتون شرمنده...من بهتون زحمت دادم❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 فروردین 00 9:53
همیشه به خوشی و شادی ... روزهای بهاریتون به همین قشنگی💚💚💚
مامان صدرامامان صدرا
11 فروردین 00 10:06
خواهش میکنم مامان ایسل جان من با دو اکانت لایک و کامنت گذاشتم انشالله دختر گلمون برنده بشن ❤🙏
مامان صدرامامان صدرا
11 فروردین 00 10:06
ممنون مبینای مهربونم 🙏❤
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
11 فروردین 00 12:52
سال نو مبارک انشاالله سال خوبی داشته باشید
mahsamahsa
12 فروردین 00 12:24
انشالله سال خیلی خوبی رو پیش رو داشته باشین 🌺🌸🌺
مامانیمامانی
24 فروردین 00 23:07
سلام. عیدتون مبارک . سال خوبی داشته باشید🌷