صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

این روزهایش...

1398/11/20 23:11
نویسنده : مامان صدرا
570 بازدید
اشتراک گذاری

حضورت چه آرامشی را به جان زندگیم می اندازد !من می گویم جادوگر بهشتی ؛یا نه اصلا خودِ گوشه ای از بهشتی!بودنت ساعت زندگیم را از کار می اندازد ومتوجه گذر زمان نمیشوم!عجیب است!حتی اگر چشمانم بسته باشد باز هم فقط رنگ نگاه تو را میبینم و ارامش را در تو جستجو میکنم!

تو که باشی غنچه های باغچه به رویت لبخند میزنند،خورشید زمستان گرم تر می تابد،آنقدر آرامش میدهندو آسمانی اند ،که رنگ خونت آبی می شود؛

آبی هایی که خیلی کمیاب هستن پسر ..

پسرم

ماه من

شاید وقتی عاشقانه برات می نویسم خیلی ها بگن اغراق میکنی ولی هر چیزی که تا الان درباره ت گفتم گوشه کوچکی از احساس من به تو هست

این زمستان با تو بوی بهار میدهد❤

بخند جان دلم ؛بگذار لبخندت حال روزهای مرا خوب کند

تقدیر چنین می خواست

که آرامش من باشی..

دوست داشتن تو...

بساط من است

هیچکس

نمیتواند

جمعش کند

تو را چون جان خود میدانمت

❤❤❤❤❤

مردِ کوچکم و بزرگ مردِ آینده داشتن تو داشتن تمام خوبی های دنیاست شانه هایت تکیه گاه خستگی های من است. داشتنِ تو آرامش خیال است و دلم به تو گرم است ای مرد ترین پسرِ دنیا

بهت افتخار میکنم جانانِ مَن

تبریک موفقعیت ات را پسر 

در پناه خدا 

بمانی برایم 

 

پسندها (12)

نظرات (9)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 بهمن 98 0:07
ماشاءالله خداحفظش کنه💜💙💙💙💙
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
21 بهمن 98 15:33
خیلی خوب می نویسید
مامان صدرا
21 بهمن 98 17:28
ممنونم لطف دارین شما 🙏
مامان آیسلمامان آیسل
21 بهمن 98 23:18
همیشه موفق باشی...آفرین صدرا جون
مامان پسملامامان پسملا
22 بهمن 98 13:32
عزیزم یه دل سیر برف بازی کردی  افرین😘
عمه فروغعمه فروغ
24 بهمن 98 0:49
خدا حفظش کنه این شاخ شمشاد رو براتون❤
mahsamahsa
26 بهمن 98 10:51
ماشالله خدا حفظش کنه❤️
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
28 بهمن 98 19:34
ماشاءالله خداحفظت کنه صدراجون💜💓💓💓❤💙💙💚💛💜💜
مامانیمامانی
5 اسفند 98 16:07
😍😍😍😍