صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

HaPpY VaLeNtInE DaY❤️

1397/11/24 23:37
نویسنده : مامان صدرا
1,033 بازدید
اشتراک گذاری

دوست دارمش ...
مثل دانه ای که نور را
مثل مزرعی که باد را
مثل دریا که موج را
یا پرنده ای که اوج را ...
دوست دارمش ...🦋

🦋تمـام "مـن" 🦋
درڪَیـر دوست داشتـن "تـو" ست
و این دلچسـب‌ترین دل‌مشغـولی دنیاست...!!

جهانم تویی.......

سنجاق سینه دلم

عشق یعنی تو
دوستت دارم❣

ولنتاین یعنی
عشق بدون حد و مرز
نگاه بی منت
آغوش گرم
ولنتاین یعنی
تو🦋

لُکنت ،
فقط از کارماندنِ زبان نیست ؛
چشم ها هَم گاهی
روی یک چهره
گیر میکنند ..



دوست داشتنی ترین
نسخه ای هستی
که میشود پیچید
به دست و پای زندگی من
که هی قد بکشی تو لحظه هام
و حالم را خوبتر بکنی.!

تـــو مال منی
ضربان قلبم با تــو بالا میره
مـــن از همہ دست ڪـــــشیدم
ڪہ تـ ــو باشی همہ ام
من بہ ارتفاع ابدیت دوســـتت
دارم

ولنتاین
روز عاشقی با غریبه ها نیست
ولنتاین
روز تمام کسانیست که

کنارشان درگیر آرامشیم

همسرم یکی یدونه پسرم عاشقانه دوستتون دارم
پسندها (18)

نظرات (9)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
25 بهمن 97 7:17
ولنتاین هپی مپی😉🍫❤
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
25 بهمن 97 7:59
چه مادرانه های قشنگی عزيزم....  خانمی ولنتاين مبارک انشالله هميشه سلامت و شاد باشید در کنار خانواده گرم و صمیمیتون 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘💕💕💕💕💕💞💞💞💞
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
25 بهمن 97 8:27
عشق تون پایدار. 😍
مامان بابایی پارسا وبهارمامان بابایی پارسا وبهار
25 بهمن 97 15:28
سلام ولنتاین مبارک 😘😍
مامان آیسلمامان آیسل
25 بهمن 97 16:07
همیشه شادو خوشبخت باشین دوست خوبم
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
25 بهمن 97 16:17
احسنت چه مادرانه های قشنگی آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت . روز ولنتاین مبارک 😍🌹💓
مهرآرامهرآرا
28 بهمن 97 14:51
عزیزممم😍
مامانیمامانی
4 اسفند 97 10:31
ولنتاینتون مبارک عزیزممممم🤗
عمه فروغعمه فروغ
4 اسفند 97 12:09
عاشقانه هاتون در کنارشون مستدام دوست خوبم😘