صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

قشنگ من پسر پاییزیم تولدت مبارک🍁🎂❤

1397/9/18 21:27
نویسنده : مامان صدرا
3,610 بازدید
اشتراک گذاری

پسر دلبندم دلم را روز به روز با نگاه رو تکامل تو آعاز میکنم پسر پاییزی من وارد هفتمین بهار از زندگیت شدی

دلم رفت به دیروز به همان لحظه دیدار

به همان لحظه شیرین

به همان چشمای گیرا که برای اولین بار دیدمت

صدرای قشنگم فرشته کوچولوی من به تو که نگاه میکنم همه زیبایی های دنیا

و آنچه وصف شدنی و انچه توصیف ناپذیر

را یکجا میبینم

تو با خلق شدنت قلب ما را از شوق لرزوندی

صدرا حالا به جای دستانم دو بال طلایی میخواهم

تا در زیباترین سال تقویم

برای ستاره باران کردن تولدت پرواز کنم

و روی ماه بنویسم پسرم تولدت مبارک🎂❤

و همینقدر بی وزن و بی هوا مینویسم ،من و بابا عاشقتیم

بیش از آنچه که در اندیشه ها بگنجد

روز میلادت روزی که تو آغاز شدی

و

روز کامل شدن من با تو...

پسر زیبا روی من

قلب من

دوست داشتن تو شیرین ترین کار دنیاست

از انحنای لبهایش که بگذریم

چشمایش زیباترین قصه خداوند است

عشقای من ❤

نفسای من

❤🎂❤

🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

به هوای چشمانت وان یکاد میخوانم

تا دور باشد چشم بد

از چشمهای مهربانت

دلم قرص هست چون می دانم خدا با توست

تو عشق منی..‌

دنیای منی...

زندگی من❤👉

امسال تولد صدرا تصمیم گرفتیم براش تولد نگیریم و چیزی که دوست داره مثل شهر بازی سینما رفتن یا هر کادو و خریدی حتی اگه کوچیک باشه ولی با خریدنش خوشحال بشه انجام بدیم که تولد امسال صدرا خورد به مریصی صدرا و من که با این هوا صدرا دوست داشت جایی باشه که زیاد تحرک نداشته باشه بنا به خواسته خودش سینما را انتخاب کردیم ولی بر حال روز قشنگی بود برامون و خیلی خوش گذشت .

امصای یه عدد مادر و پسر سرماخورده❤

نظرات (32)

مامانمامان
18 آذر 97 21:46
تولدت مبارک گل پسررررررررررررررررررررررر عاقبت بخیر دنیا وآخرت باشی شاد وسلامت زیر سایه پدرومادر عزیزتگل
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
18 آذر 97 21:48
تولدت مبارک. عزیزم انشالله که زیر سایه پدر و مادر همیشه شاد و خندون باشی. گلمحبتجشن
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
18 آذر 97 22:17
تولدت مبارک عزیزم😍😍😍😍😘😘😘😘💝💝💝🍮🍮🍮  
مامان مریممامان مریم
19 آذر 97 2:54
مبارک باشه تولد آقای صداری گل .🎂❤😍😘🎉🎊🎈 ایشالا شاهد بزرگ شدن و بالیدنش باشی. همیشه موفقیت هاش رو ببینی و افتخار کنی به بهش.چقدر برام محبتاتون و بودنتون دلگرمیه ❤ مرسی که هستید.
مامان صدرا
19 آذر 97 9:15
ممنونم مامان مهربون پوریا جون بابت دعای قشنگتون❤❤❤🙏
امان صدرا
19 آذر 97 9:16
خیلی ممنونم  از لطفتون مامان ارشیا جان و پانیای خوشگل❤❤🙏🙏
مامان صدرا
19 آذر 97 9:17
مرسی زهرا جان ❤❤❤
مامان صدرا
19 آذر 97 9:19
ممنونم مریم عزیز بابت دعای قشنگت❤انشالله تو هم که تنها ارزوت دختر گلته برسی ❤❤❤همچنین گلم بودن شما هم برامون دلگرمیه چه خوب که داریم همو❤❤❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
19 آذر 97 9:39
تولد  آقا صدرا مباااااااااارک باشه انشالله تولد ۱۲۰سالگیش بلا ازتون دور باشه و همیشه سلامت باشید
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
19 آذر 97 10:01
فوووووووت ..... فووووووووت .... فوووووووت ..... فووووووووت ... فوووووووت .... بیا شعما رو فوت کن !!! آقاصدرا پسر قشنگ پاییز تولدت مبااااااااااااارک !!! چه ایده جالبی !!!... انشاألله 120 سال کنار مامان و بابای عزیزت با دلخوشی و تندرستی ، شاد و خندان زندگی کنی عزیزم . ❤ 💝 ❤ 😍 ❤ جشنمحبتگل
مامان صدرامامان صدرا
19 آذر 97 11:07
ممنونم از لطفت فاطمه جان❤❤❤🙏
مامان صدرامامان صدرا
19 آذر 97 11:08
ممنونم مامان و بابای حسین عزیز بابت دعاهای قشنگتون🙏❤🙏❤
بابابابا
19 آذر 97 13:30
گلگلگل
عمه فروغعمه فروغ
19 آذر 97 23:31
تولدت مبارک گل پسرمحبت
مامانمامان
20 آذر 97 11:36
تولدت مبارک باشه و انشالله تولد ۱۲۰ سالگیتجشنمحبتجشن
مامان پریمامان پری
20 آذر 97 13:20
تولدت مبارک گلمحبت انشاالله همیشه شاد باشین و برقرارگل
مامان و بابامامان و بابا
21 آذر 97 21:32
به به!مبارک باشهگل
بابا و مامانبابا و مامان
21 آذر 97 21:37
فصل زیبای پاییز،فصل رنگهاست.دراین دنیای رنگارنگ تولدپسرانتان راتبریک می گویمستاره
مامان وبابامامان وبابا
21 آذر 97 21:40
آخ جون تولدخوشمزهسهم کیک ما روهم بفرستین لطفاخوشمزه
مامان صدرا
22 آذر 97 18:04
ممنونم فروغ جان و مامان علی کوچولو و مامان پری مهربون 🌷🌷🌷🌷🌷❤❤❤❤❤💟💟💟💟💟💟🙏🙏🙏
مامان صدرا
22 آذر 97 18:05
ممنونم از لطفت مامان مهربون خدیجه کوچولو❤❤❤🙏🙏🙏🙏🌷🌷🌷🌷
مامان صدرا
22 آذر 97 18:06
مرسی از لطف و محبتتون مامان فاطمه جان و رقیه جان🙏🌷❤🌷🙏❤
مامان آیسلمامان آیسل
22 آذر 97 19:50
مبارک باشه صدرا جون...انشالله همیشه شادو خوشبخت باشینگل
خاله و امیرحسینخاله و امیرحسین
23 آذر 97 17:53
سلام مامان صدرای عزیز با چندروز تاخیر تولد صدرا جون تبریک میگم انشاا... زیر سایه پدر و مادر سالهای سال سلامت و موفق باشه محبتبغلگلبوس
فاطمهفاطمه
24 آذر 97 8:32
تولدت مبارک آقا صدرا... شاد باشیدمحبت
mahsamahsa
24 آذر 97 9:58
گلتولدت مبارک آقا صدرای گل انشالله 120 ساله شیجشنجشن
شادی زندگیشادی زندگی
24 آذر 97 11:15
تولدت مبارک شازده جشن
❤️Maman juni❤️Maman juni
24 آذر 97 14:55
اَي جونه دلم عزيزم تولدت مباااارك 🌺♥️♥️♥️ هزار سالي شي پسر نااااااز 
مامان الیمامان الی
27 آذر 97 10:03
صدرا جان تولدت مبارک الهی همیشه سلامت باشی و زیر سایه پدر و مادر گلت بهترین ها رو تجربه کنی محبت
مامانیمامانی
5 دی 97 19:17
عزیزم با تاخیر تولدت مبارکمحبت
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
8 دی 97 14:31
تولدت مبارك صدرا جونم برات ارزوي بهترينها رو دارم اميدوارم سالم و سلامت باشي و زير سايه ي پدر و مادر مهربونت و البته در پناه حق 

3 اسفند 98 15:33
سلام مامان صدرا جان با کمال میل دنبال شدید  لطفا ما رو هم دنبال کنید🌺