صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

نیمه جان❤️م

1396/11/6 23:38
نویسنده : مامان صدرا
791 بازدید
اشتراک گذاری

 


ای که به هنگام درد
راحت جانی مرا...

 

 

 


تمنای دگر جز دلبرم نیست

 

 

 

 


حالا اینجا هم نمیدونم فازت چیه؟؟؟؟!

 

 

 

 


زیبایت بند نمی آید....

 

 

 

 

 

 

 

 


کاش میشد از علاقه هم عکس گرفت
تا ببینی
وقتی به تو نگاه میکنم
چقدر زیبا میشوم...

 

 

 

 


تو قشنگترین اتفاقی هستی
که هر روز تکرار می شوی
تا من زیباییت را
به رخ زمین بکشم

 

 

پسندها (9)

نظرات (7)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
7 بهمن 96 1:09
همیشه به شادی و بازیتشویق
مامان صدرا
7 بهمن 96 7:35
خیلی ممنونم🙏
مامان آیسلمامان آیسل
7 بهمن 96 19:19
کاش می شد از علاقه هم  عکس گرفت.....خیلی قشنگ بودمحبت...عکساتون هم قشنگن نگاهت که می کنم ثانیه ها کنار می روند نفسم حبس می شود ....چشمانت عمیق ترین چشمی است که تا بحال دیده ام..به عمق دریای عشق....نگاهت که می کنم می فهمم چقدر دوستت دارم ...آنقدر که در تصورن نگنجد.  
مامان صدرا
7 بهمن 96 20:04
خیلی ممنون خانومی نظر لطفتونه محبت چه متن زیبایی تشویق روی ماه عروسک خوشگلو ببوسین از قول منبغل
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
10 بهمن 96 9:45
احسنت باز هم عالی بود زیباتشویقتشویق
مامان صدرامامان صدرا
10 بهمن 96 23:39
😙😙😙
مامانشمامانش
16 بهمن 96 16:53
عزیزممحبت