صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

هستی من

1396/5/13 15:22
نویسنده : مامان صدرا
288 بازدید
اشتراک گذاری

من خانه ام را پر از رنگ می کنم .
پر از عطر زندگی
 


گل می خرم
نان گرم می کنم
شعر مینویسم
و باور می کنم کلام فروغ را :
زندگی یعنی همین بهانه های کوچک خوشبختی ...!

 

 


مرا تا دل بود ...
دلبر "تو " باشی .

 

 

 

 


می خواهم
یک دل سیر
زندگی کنم
تو نرم نرم نگاهم کن
من برایت میمیرم ...!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


زندگی یعنی تبسم های تو ..

همین برایم کافیست !

همین که تو را


ب تماشا مینشینم
تو زیباترین
تکرار هر روز منی ........

 

 

 

 

 

 

 

 


عاشقت باشم و
پنهان کنم و
پیر شوم
این خودش فلسفه عشق درونی من است .......
هی نگاهت بکنم
گم بشوم در چشمت
گم شدن در شب چشمان تو پیدا شدن است ....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


چگونه سیر شود
چشمهایم از تماشایت
که
جاودانه ترین
تماشایی .........

 

 

پسندها (6)

نظرات (0)