صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

نزدیک واکسن 18 ماهگی عسل

1392/3/15 22:08
نویسنده : مامان صدرا
192 بازدید
اشتراک گذاری
عزیز دلم خیلی دل نگرانم  هر روز که میگذرد دل نگرانیم برای بزرگ کردن تو بیشتر وبیشتر میشود  بند دلم چند وقتهکه مامانو خیلی داری اذیت میکنی همش گریه نمیدونم علتشو  ولی میگم شاید از دندوناشه  وقتی بابا سر کار میره همش گریه میکنی دنبال اون می افتی ایا تربیت من غلطه یا از بد خلقی وشیطنت خودته به هر حال هر چه که هستی بازم دوست دارم وعاشق اون نگاه هایی که به من وبابات  خیره میشی هستم عزیزم تو دیگه بزرگ شدی مرد این خونه شدی تو وگریه                                                                                                              عزیزم  پاره تنم وجودم همه عمرم تنها 5 روز مانه به واکسن 18 ماهگیت خیلی دلگیرم چه کنم تمام وجودم با شنیدن واکسن به لرزه میفته خدا یا به من وپسرم قدرت وتحمل بده تا این سختی هم اسان بشه به خیر بگذره انشا الله

 

پسندها (1)

نظرات (0)