صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

این چند هفته ای که گذشت

1394/11/23 0:23
نویسنده : مامان صدرا
507 بازدید
اشتراک گذاری

سالاد درست می کردم...یادم نیست تو چه می کردی...فقط شنیدم گفتی: مامان فرشته.

هوا نبود که نفس بکشم!

برگشتم دیدم باز روی اُپن نشسته ای...روی جای ممنوعه! چشمانت برق می زد! موهایت باز خوشرنگ تر از همیشه شده بود...چالِ گونه ات دلم را مالش داد...می خندیدی...

یک نگاه عاشقانه ی پاک!

باز گفتی : مامان فرشته...

گفتم : جانم؟

گفتی : بیا بغلت کنم...بیا تا بپرم تو بغلت! بیا عقب تر!

آمدم جلوتر...دستانم را آنقدر باز کردم تا وقتی می پری توی آغوشم خوب جا شوی...که شیرین فشارت بدهم...جگرگوشه ی من..

گفتم : چرا میگی مامان فرشته؟...من اسمم مامان ........

گفتی : آره خوب تو مهربونی دیگه...مامان فرشته ای!

امروز صدرا؟ همین امروز من فرشته شدم...چوب کاری میکنی پسر؟ قلبم تیر کشید...طاقت اینهمه گذشت و پاکی و مهربانی ات را نداشت...همین امروزی که دلم از روزگار گرفته بود و سرِ دل کوچک تو تلافی کردم...هرچند ناخواسته!!!!!!

بوسیدمت...در دل فدایت شدم...هزار بار...گفتم ببخشید مامانی اگه امروز مهربون نبودم..

گفتی : مهربون بودی دیگه....تو مامانی فرشته ای...دوستت دارم.

آهنگ گذاشتیم و با هم رقصیدیم...از همان آهنگ های آرامی که من تو را بغل میکنم و تو دست دور گردنم می اندازی و دست دیگرت را توی دستم... این سو و ان سو میروم..از آن رقص ها که به هردویمان خوش می گذرد...دلم میخواست این مامان فرشته گفتنت را توی قلبم حک کنم...چرخیدیم...چرخیدیم...چرخیدیم...و من صدای قهقهه های کودکانه ات را لبریز شدم...

فدات بشم عزیزم.

خــــــــــدای جان....می شود کمی صبورتر....کمی آرام تر...کمی صدراترم کنی...؟

می شود من مثل او بشوم..نه او مثل من؟

پسندها (8)

نظرات (3)

مامان مهری
24 بهمن 94 10:03
آخی الهی فداش بشم من .... پسری مامان رو که خوووووووب بلده چجوری از مامانش دلبری کنه. امیدوارم همیشه شاد باشه از همون شادی هایی که چشم هاش هم برق بزنه.
مامان صدرا
پاسخ
خدا نکنه مهری جونمممنون عزیزی برام خانومــــــــــی
مامان مهری
29 بهمن 94 10:54
سلام. خانومی من الان که اومدم وبت با قالب جدید خیلی خیلی خوب و سریع باز شد بر خلاف قبل که قالب انگری بیرد بود و یکم طول میکشید تا هر آیتمی سر جای خودش باز بشه. ولی نمیدونم چرا وقتی روی یه مطلب خاصی کلیک میکنم قالب عوض میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برای من هم یه مدت این شکلی بود تا اینکه کلا قالبی رو که داشت یه بار پاک کردم دوباره قالب رو براش ریختم. یه مواقعی هم ممکنه به قالب انتخابی ربط داشته باشه . با انتخاب بعضی قالب ها این حالت هم ممکنه پیش بیاد.
مامان صدرا
پاسخ
مچکرم مهری جونم سپاس از لطفتون مشکلم حل شد
مامانی رسا گل پسر
1 اسفند 94 18:13
عزیزم صدرا جون چه قند عسلی هستی شما که با شیرین زبونیات دل میبری مامانی اسپند دود کن واسه آقا پسر گل خدا حفظش کنه از چشم بد
مامان صدرا
پاسخ
فدات شم عزیزم لطف داریچشم حتماخانومیروی ماه رسا جونمو ببوس