صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

خوش اومدی طاهای قشنگ من ...

1403/2/15 14:08
نویسنده : مامان صدرا
173 بازدید
اشتراک گذاری


پسر قشنگم طاهای من چقدر روز تولدت استرس داشتم و این عکس گویای همه چیز هست الان که ۱۳ روز از به دنیا اومدنت میگذره موقع تایپ  باز همون حس رو دارم و بغض گلوم رو میگیره
به عنوان یه مادر نگران،پر استرس ..

و اینکه در طی این همه سختی ها و نگرانی ها دوستای نابی هم داشتم که روز به دنیا اومدنت تو نماز صبح سوره یاسین و نماز خوندن که از همشون تشکر میکنم و هیچ وقت محبتهاشون رو فراموش نمیکنم .

اینجا ساعت۱۲ و نیم شب هست که با مامان فاطی و ما چهار تایی رفتیم که بستری بشم
و از صدرا داداشت نگم که خیلی نگران بود.

پسرم طاهای من تو این نه ماه خیلی بهم عادت کرده بودیم
که باید زمینی می‌شدی فرشته کوچولوی من

بعد از صدرا تو قشنگترین و زیباترین اتفاق زندگیم شدی

،❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

بریم که عکسا رو ببینیم 


اولین عکس از تو و داداشی


یه نفر اینجا فقط چسبیده بود به تخت نی نی🥲


طاهای من قشنگترینم خوش اومدی به زندگیمون


هیچی دیگه فقط به این عکسا نگاه میکنم و به خودم میگم چه خوب شد که به دنیا اومدی جان دلم 



مامان و بابای همیشه حامی من
بمونین برام 🥹


و زندگی من در یه قاب خلاصه شده 🥹🥰


و یدونه هم با صورت کاملا پف کرده🤭


هیچی دیگه شدین تموم دارو ندارم


به همین قشنگی به دنیا اومدی شازده کوچولوی دوست داشتنی من
پی نوشت : طاهای من تو بیمارستان شهریار تبریز ،توسط دست های پر مهر خانم دکتر مژگان یگانه ،با وزن ۳/۲۰۰ و قد ۵۲ پا به این دنیا و زندگی رنگی ما گذاشت
خوش اومدی بهترینم

پسندها (6)

نظرات (8)

مامان مریممامان مریم
15 اردیبهشت 03 14:39
وای چقدر خوشحال شدم قدم نو رسیده مبارک باشه ❤️😍 ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید ❤️🥰 خدا شازده پسر هاتون رو سلامت زیر سایه پدر و مادرش نگه داره 💙💙💙💙💙💙💙💙
مامان صدرا
پاسخ
ممنون عزیز دلم لطف دارین خدا باران عزیز و آرمان قشنگم رو برات حفظ کنه 
سپاسگزارم بابت دعای قشنگت مهربونم ❤️ 
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
15 اردیبهشت 03 17:46
قدم نو رسیده مبارک👑🩹❤️
مامان صدرا
پاسخ
ممنون عزیز دلم ❤️ 
مامان آیسلمامان آیسل
15 اردیبهشت 03 19:11
سلام...گوزلریز آیدین اولسون...ماشالله...الله ساخلاسین ایکی گوزل بالازی...چوخ سویوندوم...حتما سیزه ده چون نچه ایللر سورا دوباره آنا اولموسوز هرزادین تازالیغی وار یا شیرین خاطره لریز صدرا جانین اول گونلرینن تازالانیر❤️
مامان صدرا
پاسخ
سلام عزیز دوستوم الله سیزی سلامت السین ✨ 
بله واقعا هم اوجور اولدو بعد از چوخ زمانلار
مامان آیسلمامان آیسل
15 اردیبهشت 03 21:26
و اینکه دکتر یگانه واقعا خیلی خوش اخلاق و با وجدان هستن
مامان صدرا
پاسخ
بله واقعا هم اینطوریه و برای همشهری هام پیشنهاد میکنم 
مامان پسملامامان پسملا
16 اردیبهشت 03 0:24
قدم نورسیده مبارک دوست گلم😍
 
مامان صدرا
پاسخ
ممنون عزیز دلم ❤️ 
مامان پسملامامان پسملا
16 اردیبهشت 03 0:25
😘
مامان صدرا
پاسخ
❤️
مامان پسملامامان پسملا
16 اردیبهشت 03 0:25
🤗
مامان صدرا
پاسخ
💞💞
مامان آنیلمامان آنیل
16 اردیبهشت 03 1:00
قدم نو&zwnjرسیده مبارک چقدر خوشحال شدم از خوندن این پست، قدمش مبارک و پر برکت باشه انشاالله. خانواده چهار تایی تون همیشه سالم و  شاد و&zwnjخوشبخت باشید انشاالله💐💐💐
مامان صدرا
پاسخ
ممنون عزیز دلم خیلی لطف دارین 
❤️❤️❤️❤️❤️✨✨✨✨✨🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻