صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

محرم ۱۴۰۱این روزهایمان،صدرای ده سال و هشت ماهگیمون ، گذر زمان🥰

1401/5/23 0:25
نویسنده : مامان صدرا
412 بازدید
اشتراک گذاری

محرم ۱۴۰۱
سلام صدرایم ، مهربون ترین پسر دنیا
تو این سن چقدر درک و فهمت در لحظات زندگیم نمایان هست انگار با یک بزرگسال و آدم فهمیده دارم زندگی میکنم خدای من چقدر این بچه‌ها زود بزرگ میشن
چقدر دلم برای اینجا تنگ شده بود میدانم پسر ما بین نوشته هایم فاصله افتاده است و این رو بزار رو تنبلیم نه چیز دیگر
مادر فدای صورت ماهت بشه پسر تازگیا چقدر سوال میپرسی تا ته ماجرا رو ندونی ول کن نیستی و تمام سعیم رو میکنم تا چیزی رو که می‌دونم برات توضیح بدم الآنم تو ماه محرم هستیم از امامان بزرگوار میپرسی گاهن سوال هایی که میپرسی واقعا قابل تامل هست قربون پسر فهمیده ام برم من

علاقه ات به بازی های فکری زیاد شده

عاشق فوتبالی

تمام روز رو سرگرم حل تمرینات ریاضی و زبان میکنیم

کلاس زبان نزدیک خونه ثبت نامت کردم که خودت میری و میای و با این احساس غرور داری و حس بزرگی میکنی

خلاصه جونم برات بگه که پسرم همدمم نفسم عشقم مرد کوچیکم دوستت دارم هواارتااااااا


پسرم ،عشق من، این عکس ها بماند در خانه امن وبلاگیمون از روزهای قشنگ خرداد و مرداد ماهی مون

پسندها (6)

نظرات (5)

نی نینی نی
23 مرداد 01 2:18
خدا حفظشون کنه
مامان صدرا
پاسخ
سپاسگزارم دوست عزیز🙏❤️
mahsamahsa
23 مرداد 01 19:14
خدا حفظت کنه گل پسر🌷
مامان صدرا
پاسخ
ممنون عزیز دلم ❤️😘
مامان مریممامان مریم
27 مرداد 01 3:22
سلام چقدر خوشحال شدم  که دوباره اینجا میبینمت دوست خوبم ! ماشالا صدرا جان چه بزرگ شده ! خدا حفظش کنه ! آقایی شده واسه خودش، الهی سلامت باشه در کنار خانواده مهربونش !😊🥰❤🌹
مامان صدرا
پاسخ
سلام عزیز دلم لطف دارین 
منم از پست های قشنگ شما لذت میبرم و همیشه دست به دعا که بارون هم بیاد پیشتون انشالله❤️
خدا باران و آرمان جان رو برات حفظ کنه 💕
شادی زندگیشادی زندگی
5 شهریور 01 8:32
همیشه به خوشی گلم 🤩
مامان صدرا
پاسخ
ممنونم شادی مهربونم ❤️
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
16 شهریور 01 18:46
به منم سربزنید🤩