صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

18 ماهگیت سرشار از شادی مبارک

1392/3/5 21:54
نویسنده : مامان صدرا
234 بازدید
اشتراک گذاری

قلبمهربان کوچکم 18 ماه از زمینی شدنت مبارکقلب

 

باور نمیشه که 18 ماه از بودنت در کنار ما به سرعت برق و باد گذشت....لبخند

چه 18 ماه شیرینی بود....دلم برای نوزادیهات تنگ شده....دلم برای لثه های صورتی رنگت تنگ شده...دلم برای گردن چین خورده ات تنگ شده...دلم برای غلت زدن هایت تنگ شده...دلم برای چهار دست و پا رفتنت تنگ شده...دلم برای همه چیز تنگ شده....و چشم امیدم به روزهای بالندگی توست....بغل

 

 

 

نبوده، نیست، نخواهد بود!

عزیزتر از تو کسی برای من....قلب

 

خدا رو شکر که زنم......که مادرم...ماچ

خدا رو شکر که سالمم......که می تونم مادری کنم...ماچ

خدا رو شکر که آغوشم مأمن امن اوست...ماچ

خدا رو شکر که شیره جانم آرامش دهنده دردهای اوست...ماچ

خدا رو شکر که می توانم نیمه شب بر بالینش بشینم و با اشک دیده بدن کوره مانندش رو بشویم...ماچ

خدا رو شکر هستم که وقتی دست کوچکش رو به طرفم دراز میکنه تکیه گاهش باشم...ماچ

خدا رو شکر وقتی با نگاه بی آلایشش مرا می خواد هستم که در آغوشش بگیرم...ماچ

خدا رو شکر برای تمامی نعمت هاش که شمردنی نیست..

پسندها (1)

نظرات (1)

محیا :-)
2 مرداد 96 16:16
خاله چه نازه
مامان صدرا
پاسخ
چشاتون ناز میبینه