صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

روزمرگی های پسر نازم

1395/9/9 21:34
نویسنده : مامان صدرا
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاخه نباتم سلام عشق مادر

 پسرکم دیگه داری برا خودت مردی میشی و من مادر ذوق میکنم از لحظه ی لحظه ی زندگیت ..... پسرکم عشق من هزار ماشالاه دیگه بزرگ شدی و یه پسر مودب و حرف گوش کن ولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی یک سری مشکلاتی هم من و شما مادر و پسر با هم داریم کلافه

 ولی همه ی اینها درست میشه چون شما همکاری و حرف شنوی خوبی داری مثلا برای تلویزیون نگاه کردنت برات ساعت مخصوص گذاشتم و فقط در یه ساعتهای خاصی میتونی ببینی و علاقه ی بیش از حدی به کارتون niloya داری وبیشترم ب کلیپهای انگلیسی که از اموزشگاه دادن گوش میکنی  مهارت یادگیریت روز ب روز بهتر وبهتر شده وشعرهای زیادی یاد گرفتی که یکسره تو خونه با صدای بلند میخونی  مامان فدای صدای نازت بشه که زیباترین ملودی دنیاست محبت

 

پســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم :

منتظر نباش زندگی به تو معنا بده ... بلند شو و زندگی را معنا کن ...

از قویترین بهونت قوی تر باش...

 برای اینکه تکیه گاه کسی باشی

برای اینکه با قدرت از جات بلندشی

برای اینکه به هدفت برسی

فردای تو نهفته در امروز توست

 پس امروز را خوب بساز تا فردایی عالی داشته باشی

حرفای بامزه وروجک:

به صدرا میگم چرا اینقدر ناراحت و بی حوصله ای ؟ میگه کسی که دل درد داره قاطی میکنه

به صدرامیگم واسه تولدت کادو چی بخرم ؟ میگه اسباب بازی زیاد دارم میخوام چیکا کنم برام چیزهاای با ارزش بخرین خندونک

به صدرا میگم چقدر بابا جون مهربونه که اینهمه دوستت داره میگه اون بابا جون نیست عشقه ، جونه ، نفسهمحبت

صدرامیگه من بهترین مامان دنیا رو دارم میگم چرا ، میگه اینهمه دوستم داری و همیشه خوشحالی و لبات می خندهزیبا

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان مهری
11 آذر 95 9:49
سلام. چقدر قشنگ بود عکس های صدرا جون.
مامان صدرا
پاسخ
نگاهتون قشنگه خانومی
ماماني گيتا جون
12 آذر 95 1:34
سلام سيما جون خوبي از طرف من صدرا جوني رو ببوس حسابي اقا شده واسه خودش
مامان صدرا
پاسخ
سلام خانومی گل چشم حتما شما هم روی ماه گیتا جونمو ببوسین
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
14 بهمن 96 16:06
هزار ماشاالله به جوابهای گل پسری تشویقتشویقمحبتبوس مخصوصا این جوابش : چقدر بابا جون مهربونه که اینهمه دوستت داره میگه اون بابا جون نیست عشقه ، جونه ، نفسهمحبت