صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

چهارشنبه سوری صدرا کوچول موچو لو

1392/12/28 0:43
نویسنده : مامان صدرا
300 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیزم پسمل خوردنی من که هروز که میگذرد خوردنی وخوشمزه تر میشی.قلب

عشق کوچولوی من خلاصه چهار شنبه سوری هم اومد   شکلک های محدثهامروز روز خوبی هم برای من بود وهم روز قشنگی برای نازم .امروز عمه عزیزم که تو غربت بود برای عید اومدن خونه مادر بزرگم  که عید رو این جا باشن خیلی خوشحال شدیم  وخیلی هم دلتنگ شون  بودیم لبخندوامروز بابایی برای صرف نهار نیومد خونه وتو مغازه کارایی داشت که دم عیدی سرشون شلوغه وبعد از ظهر زنگیدم به مامانم که بیاین خونه ی ما که دلمون گرفته وبابایی هم که ماشین وبرده نمیتونستم بااین گرد وغبار وطوفان تو روبیرون ببرم و مامانی اینا اومدن خونه مون و عصرونه خوردیم و مامانم مخواست دایی کوچیکتو ببره دکتر ویکم گلوش چرک کرده ومنم خواستم تا دندوناتو نشون بدم که چند روزه متوجه شدم که دندونای شیریت پوسیده شده وخیلییییی ناراحت شدم ناراحت شدم به خاطر این که این قدر برای پوسیده شدنشون خیلی فکر کرده بودم وبعد شیر خوردنت برات اب میدادم  تا اثر شیر از دندونات بره گریهخلاصه رفتیم دکتر و علت وهمون شیر دونست ولی دکتر کودکان خودش معاینه نکرد ویه دندان پزشک کودکان معرفی کرد ومیخوام بعد عید ببرم خلاصه خیلی کلافه شدم متفکر

خوب از چهار شنبه سوریت بگم شکلک های محدثه که ماشالله امسال دیگه همه مناسبت ها رو میدونی وباهامون همکاری میکنی بعد از دکتر رفتیم خونه مامان خودم واتیش روشن کرده شکلک های محدثه بودن چه اتیشی

 

 شکلک های محدثهخلاصه ترقه بازار بود وهمه همسایه ها ترقه وابشار وپروانه و..... مینداختن شکلک های محدثه وتو هم کیف میکردی وبعد هم یه دور رفتیم ایل گلی که فاجعه بود ویکم ترقه ومداد منفجره راه انداختیم وناگفته نمونه یکم ترسیدیم واومدیم خونه شام وخوردیم اومدیم خونه خودمون که پسملی به علت سر وصدای بیرون رکورد وتو خوابیدن شکست و11 دیگه بیهوش شد اینم از چهار شنبه سوری امسال که با خوش به پایان رسید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سویل و اراز
1 فروردین 93 10:07
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هر آن خواهی برایت آن بماند برایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند
فرناز خاله آرسن جون
17 فروردین 93 18:57
همیشه به شادی و تفریح راستی دندونهای آرسن هم اونجوری شده البته بالایی ها اگه دکتر رفتین خوب بود بی زحمت گلم آدرسش رو به ما هم بدی ممنون میشم مرسی گلم اره بیشتر دندونای بالایی پوسیده شدن حتما عریزم