صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

پسرم اواخر سال 92 رو داره با خوشی به پایان میرسونه هوراااااااااااا

1393/1/2 7:05
نویسنده : مامان صدرا
485 بازدید
اشتراک گذاری

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد

 

 

شکلک های محدثه

 

 

 

 

سلام به  پسمل یکی یه دونه ی خودم  که اخرای سال ٩٢ رو با شیطنت ها ی کودکانه ی خودش داره سپری میکنه اخی جیگرم  هرروز بزرگتر وعاقلانه تر میشی قربونت برم که سالهای قبل کوچیک بودی و مفهوم عید رو نمیدونستی ولی امسال دیگه از لباس نو گرفته شده وگرفتن عیدی همشو میدونی  خلاصه این اواخر سال همه مشغول خرید و وسوسه های عیدی هستند ما هم یکی از اوناییم درسته که  خرید های مابه اتمام رسیده ولی بازم دوست داریم دم عیدی زیاد این ور وانور بریم  خلاصه اینطوریشم خیلی زیباست و لذت بخشه .

پسرم میخواستم تا یادم نرفته ٢٨  ماهگیتم تبریک بگم که درسته با تاخیر به علت خونه تکانی وکارای که داشتیم نمیتونستم  زودی بیام وبرات اپ کنم هههههههههههوراااااااااااااااااااااااا پسملم ٢٨ ماهه شده مبارکههههههههههههه

هوراماهگردت مبارک پاره تنم هورا

پسرم به چه چیزهایی علاقه نشون میده:

اولا پسرم عاشق ماهی شده تا اینروز براش ٤ تا ماهی خریدیم که یکیش مرحوم شد وبه علت فوت اون بازم پسرم در جلوی یه  فروشگاهی علاقه ی به رنگ سیاه که داره هی میگفت مامان دیاه فدای اون سیاه گفتنت بشه مامی که اینم سیاهه  پنجمی بود که برات خریدیم . پسرم میدونی چیکار میکنی با این ماهی ها خوش به حال ماهی ها اصلا بهشون دست نمیزنی ولی  صورتتو میکنی به اب شون ومثل اونا دهنتو بازوبسته میکنی به خاطر اون کارت یه تنگ ماهی خریدیم که نتونی دستت ویا اون صورتتو بزنی تو ابش بخوری .

از خوراکی های پسملی عاشق ادامس و پاستیل و بادام زمینی هر نوع اجیل باشه به زور از جلوت برمیدارم نکنه بازم برات ضرر کنه  بازم دل دردبگیری کی گوش کن .

دوستای گلم  ان شالله سال خوب وخوشی رو در کنار خانواده داشته باشید سال نو رو پیشاپیش براتون تبریک میگم .

 

تقویم ١٣٩٣

ملوسک من این عکسای اخری اخرین جمعه سال92 بود که بعد از ظهر ساعت 3 با بابایی رفتیم ایل گلی واون اسباب بازی فرقون که داری باهاش بازی میکنی  و خاک میریزی عمه جون برات عیدی گرفته که دستشون درد نکنه  ومنم تو ماشین گذاشتم که وقتی پسملم تو بیرون حال خاک برداری داشته باشه ازش استفاده کنه

پسندها (1)

نظرات (2)

فرناز خاله آرسن جون
26 اسفند 92 20:25
بالخره ما برگشتیم خیلی خیلی دلم براتون تنگیده بود اومدم همه مطالب رو خوندم شرمنده که نمیتونم دونه به دونه نظر بذارم ولی بدون که تو این چند وقته به یادتون بودم صدرا جونم ماشالله شیطونتر و بزرگتر شده منم عید رو پیشاپیش تبریک میگم فرناز جون دشمنت شرمنده ممنون عزیزم بابت لطفی که دارید
آزي مامی رادین
16 اردیبهشت 93 11:14
الهییییییییییییی نازی به این پسر خوب و آقا ماشا الله هزار ساله باشی. الان لینکتون کردم. عزیزم. خوبه من تو تبریز یه دوست خیلی خوب و با محبت دارم به اسم نگین که مامان رادینه (هم اسم پسرم). امیدوارم با شما هم ارتباط داشته باشم. صدرا رو می بوسم[پاسخ )مرسی گلم لطف دارین از اشنایی با شما خیلی خوشحال شدم حتما یه سر میزنم به وب دوست شما