صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

تولد صدرا جوجوی مامانی

1393/1/29 11:41
نویسنده : مامان صدرا
456 بازدید
اشتراک گذاری
میخواهم با تو یک قرار بگذارم...

 

یک عهد..

باشد؟؟

تو یکی ببوس....اما من؛

هرچه دلم خواست...هرچقدر خواستم...

تا جایی که سیراب شوم...

میخواهم طعم بوسه هایت زیر دندان احساسم تا ابد بماند.

من مادرم...

تو هر چقدر میخواهی ببوس...اما ببوس!

من ولی...مادرانه میبوسم...

گاه با یک بوسه گاه باید هزاران بوسه را روانه ی وجود نرم و ابریشمینت کنم

فقط یک چیز...سیر نمیشوم!!!

هیچ گاه!

زنده باشی عمر مادر.

جشن تولد صدرا جونی با تم ماشین های مک کویین

قبل جشن تولد مثل دومادا ارایشگاه وحموم رفتی که تمیز ومرتب بشییییی ای جان

اینم عکسایی که در اتلیه گرفته شده وبرای مهمونا به عنوان گیفت داده شد

 زیباساز

پسندها (1)

نظرات (0)