صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

بابا بلد نیست .......

1392/11/28 14:13
نویسنده : مامان صدرا
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک خونه

 

پسرم امروز  ما رو خیلی خندوندی  که با بابایی میخواستیم درسته قورتت  بدیم عشق مامان بعد ازامدن بابایی که خیلی قبراح وسر حال بودی منم که از عصر اسباب بازیهاتو که تو پارکینگ بودن رو برات اورده بودم خلاصه از عصر امروز سر گرم بازی بودی ولی قبل بابایی خونه رو مرتب کرده بودم که بابایی امسال علاقه زیادی به سریال مختار نامه داره و تماشای تی وی هم تو اتاق کوچولو واونم با چه ماجراهایی

پدر خونه در حال تماشای تی وی و کوچولوی خونه هم در حال ریخت وپاش اسباب بازیها وسط اتاق و یه ساعت هم از داخل اون اسباب بازیهآ پیدا شد وشد سوزه ی ماچون اون ساعت چراغ داره و باید تو تاریکی عکسش نمایا ن  بشهکه گل پسرما تمام چراغ ها رو خاموش کرد ومنم سرگرم تمیز کردن اشپز خونه وخلاصه صدای

مااااااامااااااان؟

گفتم:جونم

بیابیابابابلدنیست:

برو الان میام مامان کار دارم:

بازم ماااااااامااان:

بدون پاسخ بابا اوف شد.

چی مامان؟

بابا اوف

بیا بریم ببینم چی شده مامان:

خلاصه پای بابایی با اشیای زیاد تو برخوردواف شده بودودر نتیجه چراغ روکّه به کفته ی خودت من بلد بودم تا اخر شب چراغ بازی کردیم اونم در تاریکی شب

پسندها (1)

نظرات (0)