صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

پنجمین سالگرد ازدواج

1392/11/28 15:16
نویسنده : مامان صدرا
215 بازدید
اشتراک گذاری
 

اذر ماه سال 86   من با بهترین مرد دنیا عهد و پیمان جاودانه بستم که تا لحظه ای نفس دارم در کنارش باشم گذشت....قلب

پنج سال از آن روز و آن پیمان گذشت....با تمام پستی ها و بلندیهایش گذشت....با تمام خوبیها و بدیهایش گذشت....ولی من همچنان عاشقت هستم...عاشق مهربانیت....عاشق یکرنگیت ...عاشق صداقتت... عاشق فداکاریت و عاشق وجودت و خودت که بهم آرامش میدهقلب

و با آمدن پسرم, گلم, میوه دلم این عشق چندین برابر شد....قلب

اما گاهی دلخوری هایی پیش میاید که مثل طوفان زود گذر زندگیم را در برمی گیرد اما هیچ چیز باعث نمیشه که عشق و علاقه ام نسبت به همسرم  کم بشهقلب

قلبامیر جان, همسرم, امیدم, تکیه گاهم, باش تا باشیم....قلب

قلبدوستت داریم من و پسر دردونه کوچولوتقلب

قلبقلبپنجمین سالروز یکی شدنمان مبارک عزیزم.....قلب

امیدوارم بتونم سالهای سال بهترین همسر و مادر برایتان باشم عزیزانم

ماچماچهمسرم و پسرمماچماچ

قلبقد همه دنیاااااااااااااااااااا دوستتون دارمقلب

پسندها (2)

نظرات (0)