صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

بای بای پوشک

1392/11/28 15:16
نویسنده : مامان صدرا
346 بازدید
اشتراک گذاری
 
روزها و شبها مثل برق میان و میرن و من مادر, عاشقانه بزرگ شدن میوه دلم رو به نظاره نشستم.. چقدر همه چیز سریع داره اتفاق میفته..صدرای من انگار همین دیروز بود که تو فرشته کوچولو رو تو بغلم گذاشتند و برای اولین بار تو بیمارستان مامان جونت پوشکت رو باز کرد که کلی پی پی کرده بودی و چقدر خوشحال شدیم ... اما باید بگم امروز دیگه مستقل شدی و دیگه پوشک نمیشی... هر روز داری بزرگتر و مستقل تر میشی و دل من برای کوچولوییهات روز به روز تنگ تر میشه... اما بزرگ شو... مستقل شو... مرد شو پسر کوچولوی شیرینم...قلبقلب

 

پسرم به خاطر دونه های قرمز که کنار لب وپاهات بودند مجبور بودم پوشکت نکنم  ومامان گلم پسر باهوشم که با هام همکاری کرد تا زودیاز پوشک بگیردمش چون وروجکم دستشویی رو خیلی دوست داشت وقتی هم پوشکت میکنم هر از گاهی میگی مامانی جیش دارم پیپی دارم وخلاصه دیگه پوشک به درد ما نمیخوره

الان پسرک ۲۴ ماهه شیرین زبونم دیگه پوشک نمیشه... هر چند که خودش اعلام نمیکنه که جیش یا پی پی داره.. اما هر 2 ساعت وقتی بهش میگم بریم دستشویی میاد و زمان زیادی می تونه خودشو کنترل کنه... اما وقتی ناراحتی و یا دردی و یا استرسی داشته باشه قدرت کنترلش رو از دست میده و گهگاه نشتی داره ... که امیدوارم به زودی این مشکل هم حل بشه

قلبمرد کوچکم استقلالی دیگر در زندگیت مبارکت بادقلب

پسندها (1)

نظرات (0)