صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

من ویه پسرک دوست داشتنی

1392/9/4 13:38
نویسنده : مامان صدرا
136 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

یا لطیف...37899027324685555295.jpg

 

بعد از پدرم....دومین مردی که عــــــاشقِ طبع شوخش شدم...پدر تو بود...

 

و این روزها تو سومین مردی هستی ، از نوع کوچکش! که من ، عاشق ات هستم و شوخ طبعی!!!

 

لازم نیست حرفی بزنی تا مرا بخندانی...همین ادا های مخصوص به خودت....

 

دل برایمان نگذاشتی...وقتی اداهایت شروع می شود....میگوییم..شوخ شد، شوخ شد....

 

این روزها اینقدر شیرین جواب میدی که در هر موقعیتی منِ خوش خنده را به قهقهه میندازی....

 

و  می بینم روزی را که پسرک برومندم با شوخی های بجا و شیرینش مرا بخنداند درست مثل امروزت...

 

این روزها شوخیهایت همــــــــه را به خنده می اندازد!

 

کنار هر کسی که باشی ، بی شک صدای قهقه هایش به گوش می رسد

سلام وروجک مامانی نمیدونی که چقدر دوست دارم فدای مامان گفتنت بشم

 

مامانی روز به روز عاشقتر وعاشقتر میشم ایا همه مادران بچه هاشو نو این طوری دوست دارم  من که دارم دیونه میشم

پسرم نزدیک ۲ سالگی هستی پسرک من دیگه دستشویشو میگه ولی بازم پوشک میشه  برای احتیاط

پسرک من هر روز میره ایل گلی وبرای خرگوشا اردکا و........ غذا میده  عاشق پشی  شده

وقتی دو نفره میریم پیاده روی  سه چرخه هم داره هااااااا نمدونم چرا کالسکه روترجیح میده

۲ روز قبل رفتیم اتلیه که برات  چند تا عکس بگیره که اصلا ی جا بند نشدی که یکی رو پسندیدیم که تصمیم گرفتم که هر روزی عکس ازت بگیره که زیاد اذیت نشی

عاشق تماشای تی وی که مات ومهموت میشنی نگا میکنی

این هفته اصلا برنامه نداشتیم خودمون بودیم وبس

عزیز من ی هفته ست که دور لبات قرمز شده که بردم دکترت که تشخیص حساسیت داد وبا ی پماد وشربت ولی بازم همین طوره

ودکتر کنترلت کردکه وزنت ۱۴/۵۰۰ وقدت ۹۳ بود که کفت از نظر رشد در حد عالی هستی

واینم از این هفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)