صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

پاره تنم 23 ماهگیت مبارک

1392/11/28 15:17
نویسنده : مامان صدرا
289 بازدید
اشتراک گذاری
۲۳ماهه شدی...و من هنوز تب دارِ همان نگاه اولِ روز دیدارمان هستم...ای زیباترین آغازم...همان نگاهی که در سکوت بود...که سرشار از ناگفتنی ها بود..چه کردی که ناگفته هایم شد احساس...

 

این روزها حرفم نمی اید...مگر احساس لب تَر کند...چیزی بگوید...

آخر من چقدر بگویم دوستت دارم...؟!

گرچه گاه تکرار زیباست...تقدس دارد...

این روزها تو در پی کشف دنیایی و من در پی کشفِ معجزه ای چون تو...تو گاه از تکرار خسته میشوی و من تشنه ی تکرار و تکرارِ هرلحظه و هر بالندگی و هر دلبری ات...

برای منِ مادر...تکرار کودکانه هایت...مقدس است...خواه به آوای ماما گفتنت باشد!...که عجیب دل می لرزاند...مگر جز جان چیزی میشود گفت؟!

عطرِ این روزها خوب در خاطرم می ماند...میدانم...همین نگاههایی که آگاه و دانا شده...

محبوبِ من؛

راستی گفته بودمت..دستهایت ، نگاهت ، وجودت بوی آرزوهایم را میدهد؟!

۲۳ ماهگیت مبارک همیشه برقرارِ من...پسرم.

 

 

۲۳ ماهگیت مبارک

پسندها (2)

نظرات (0)