صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

طلوع رویای من صدرا

1392/11/26 15:01
نویسنده : مامان صدرا
763 بازدید
اشتراک گذاری

 پسر من وقتی که قدم به این دنیا گذاشتی  و با طلوع  زیبای خود زندگی را برای ما دل نشین ساختی  خورشید زیبای من باتمام وجودم دوست دارم وقتی تورا دیدم گفتم این اولین و اخرین عشق من است جیگر گوشه ی مامان             من در 16 اذر 90 که مصادف با دومین روز وفات امام حسین بود  که هنوز 25 اذر میخواستم برم دکتر  اما کوچلو ی من یه کم میخواست زود پا به این دنیا بگذاردما شب تقریبا ساعات 2 یا3به بیمارستان رفتیم که غذابم شروع شده بود منم میخواستم که بچه سزارین به دنیا بیاد زود به بیمارستان رفتیم از شانس بد دکترم خارج رفته بود  منم که میخواستم یه دکتر متخصص عملم کنه خیلی ناراحت بودم وای با اصرار ما ودکتر قبلی خودم دکتر امیری که بهترین متخصص قبول کرد وما راحت شدیم  1 ساعت قبل عمل برام سرم زدن خیلی اشفته بودم و دست به دعا  واز خدا سلامتی تورا میخواستم  بعدساعت 11:30 صبحمنو برای عمل تو اتاق عمل بردن که تقریبا ساعت 12 :30 به دنیا امدی و رویای ما را تبدیل به حقیقت کردی  قشنگترین وازه زندگیم صدرا

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)