صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

بهانه کوچک خوشبختی

1392/7/26 23:10
نویسنده : مامان صدرا
245 بازدید
اشتراک گذاری
دل ِ من ، در این غوغای روزگار ، دلخوش بهانه های کوچکی است که خوشبختی را به رخ کِشد !

دل ِ من ، سخت در پیچ و تاب این عروسک بازی دنیا ، دیوانه شده است !

دل ِ من از اول هم دل نبود که ، دلداده بود و دل سپرده !

 

تمام ِ فکر و ذکر این روزهایم پُر شده از معنی ناب ِ خوشبختی !

خوشبختی چیست؟ کجاست ؟

 

خوشبختی من آن لحظه ایست که کودکم ، پاره تنم ، بی مقدمه ، غافلگیرم میکند با بوسه ای به طعم گیلاس ِ گس ، از آنها که دلت میخواهد یک دانه دیگرش را بخوری بلکه طعم دهانت عوض شود !

 

خوشبختی من آن لحظه ایست که سر ِ کلاس ِ درس ، دفتر مشقم را که پر از خط خطی های کودکانه است  از دید دیگران پنهان میکنم و گوشه لب هایم لبخندی از ذوق مینشیند !

 

خوشبختی من آن لخظه ایست که با یک کودک ِ 22 ماهه ام قایم موشک بازی میکنم و وقتی چشم میگذارم درست روبرویم کودکی را میبینم که صورتش را به دیوار چسبانده و با هیجان و شادی فرض میکند که قایم شده است و من نمیتوانم پیدایش کنم ، و من آنقدر کودکانه وانمود میکنم که پیدا کردنش سخت است که خودم هم از این هیجان به وجد می آیم :)

 

خوشبختی من آن لحظه ایست که کودکم ، سی برگ ِ دفتر نقاشی را در چشم بر هم زدنی پُر میکند ، و در تمام نقاشی هایش من هزار بار پرتاب میشوم به قله خوشبختی و می میرم برای آن خط هایی که اول میکشد بعد حدس میزند که شبیه چیست ، و با هر پرسش ِ : این چیه ؟ ، من چقدر استرس پیدا میکنم که لااقل بتوانم درست حدس بزنم و تشبیه کنم این خطوط به ظاهر بی معنا را به ماهی و ماشین و هر آنچه در ذهن اوست :)

 

خوشبختی من تمام ِ این بهانه های کوچکی هستند که دلم را شاد میکنند !

دل ِ کوچک ِ من ، دنبال بهانه های بزرگ نیست !

هر روز میشود هزاران ِ دلیل برای خوشبختی یافت !

هر روز میشود هزاران زنجیر اتصال بافت !

هر روز میشود خدا را سپاس گفت به خاطر این کم توقعی ، که اگر چه به ظاهر بهانه هایم کوچکند و ساده ، اما همین ها دنیایم را زیبا میسازند و پُر از انرژی های مثبت الهی !

خدای مهربانم ، به تمام انسانهایی که در جسنجوی خوشبختی هستند بفهمان ، هر روز هزاران نشانه برای خوشبخت شدن میتوان یافت ، اگر ذره ای ، باورمان را تغییر دهیم !

 

پروردگارم ، طعم شیرین خوشبختی را به تمام دل های نورانی از عشقت بچشان !

خدایم ، روز به روز بهانه های خوشبختی ام را ساده تر نشانم ده ، این احساس های زیبا را روانه زندگی ام گردان !

آمین ای خدای خوبی ها !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)